NYC, 5 augustus, 2010 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu NYC, 5 augustus, 2010 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

NYC, 5 augustus, 2010

Door: Feline

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

06 Augustus 2010 | Verenigde Staten, New York

last but definetly not least!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!

Ik wil hier nooooooit meer weg!!!!!
Ik had nog zo eerst mijn twijfels, maar zeker na vanavond heeft Santa Barbara dan toch echt plaats moeten maken voor New York. Daar voor ons, op een afstand van 5 meter, stond HIJ daar. HIJ, een clip op te nemen voor zijn nieuwe singel, HIJ, wel bekend als JUSTIN TIMBERLAKE!!!!!!! Voor Times Square liet hij zich zien om voor altijd in ons geheugen en op onze camera’s te staan! Ik hou van deze stad..

Niet alleen hierdoor maar ook dankzij de duizenden winkels die heel slecht voor je portemonnee zijn, is New York geweldig. Heb je even geen zin in Prada, loop je even naar Chanel.. Geen zin daarin? Ahg volg u weg, Burberry wacht al op u. Wij zijn ons hotel nog niet uit en de roem komt ons al tegemoet op Broadway en 5th avenue. Dit moet ik mijn papa mee geven, hij heeft echt een super hotel uitgekozen!!
Vandaag hebben we ook NY van bovenaf gezien. Om precies te zijn vanaf het Empire State Building. Wauw, wat een uitzicht, geweldig! Alles was er te zien, van de Flatriton, naar het Chrysler Building en Central park. Alles was aanwezig.

Daarna zijn we naar de Verenigde Naties gelopen. Hierbinnen in was de tentoonstelling van de beste foto’s van de wereld. Veel Nederlanders hingen erbinnen, touché! We liepen naar binnen en als eerste mocht er geen drinken mee naar binnen. Erg vreemd, dus al het drinken moesten we weggooien. Vervolgens moesten de tassen door de scanners en vervolgens wij ook. Iedereen kwam er veilig doorheen alleen bij Tessa bleef hij piepen! Haha, dus die werd apart genomen en werd privé gescand. Vervolgens moesten wij onze tassen inleveren, die mochten niet mee naar binnen. Uuuuh… waarom moesten we dan het water weggooien? Mij een raadsel, maar wat een dorst hadden we toen we weer buiten waren! Vervolgens wilde we allemaal wachten totdat Tessa klaar was, maar er kwam een agente voor ons staan en die bleef maar roepen: “GO TOO THE DOOR! GO TOO THE DOOOR! GOOOOOOOOOO TOOOOOOOOO THEEEEEE DOOOOOR!”Mijn hemel, dat mens haalde echt het bloed onder mijn nagels vandaan, wat een verschrikking!! Waren we eindelijk binnen, kwam Tessa gewoon achter ons aan gelopen. Dus wat was het hele nut ervan? Ik weet het niet hoor.

Hierna gingen we terug naar ons hotel om even een uurtje te liggen. Mama haar arme kuitjes waren helemaal opgezwollen. Vervolgens gingen we uit eten bij de Brooklyn Bridge om die vervolgens ook verlicht te zien! Ook heel erg mooi. Hierna pakten we de metro terug om via Times Square naar ons hotel te lopen. Iedereen was moe en versleten en toen…. Stond hij daar. De hele mikmak eromheen. Overal waren camera’s, allemaal acteurs, regisseurs en mensen die zich overal mee bemoeiden. We mochten niet praten, (ja hoor, krijg Times Square maar is stil!) de regisseur bleef maar SSSSST, SSSSSST roepen, tot grote vreugde van papa die iedere keer begon te lachen als hij dat weer deed. We mochten geen foto’s maken met flitsen en niet gillen als we Justin Timberlake zagen. Uh? Ja, mission impossible dus, hihi. Na ongeveer een half uur / uurtje te hebben gekeken vervolgden wij onze weg naar het hotel.

De allerlaatste nacht is aangebroken en morgenavond zullen wij om half 9 vertrekken uit dit verrukkelijke land. Ik weet niet of jullie het nog weten, maar vorig jaar was ik ook degene die de eer had de stukjes te sluiten! En wat is er beter dan het stukje sluiten door te zeggen dat we zeker weten volgend jaar weer terug willen komen! Vorig jaar zei ik het ook, en hier zit ik weer. Dus wie weet wat er volgend jaar dan wel niet op het programma staat;)

Deze reis was weer heel anders dan de andere, maar we hebben genoten! Zelfs als we door het groen groen groen knollen knollen land moesten rijden of 2 weken geen beer zagen en toch weer ineens wel! We hebben weer vele ervaringen opgedaan en we zijn blij met papa en mama die dat ons mogelijk hebben gemaakt. Wij gaan nu lekker slapen, om vervolgens morgen de koffers in te pakken en nog even naar Central Park te gaan.

Graag zeg ik tot volgend jaar.. maar je weet het nooit.

Liefs,
Feline
Sjoerd, David, Tessa, Isabel, Peter & Joyce

P.s. wij vonden het heel erg leuk dat jullie allemaal onze stukjes hebben gelezen en onze reis hebben gevolgd! Hiervoor zeggen wij dank jullie wel. We laten snel ons nieuwe fotoalbum zien!

• 06 Augustus 2010 - 08:02

O(pa) En (Oma):

Aan alle reisverslaggevers(sters)

Weer een surprise om twee berichten te ontvangen en dan wel van onze Joyce en Feline!
    Wij zien Joyce al stressen met al die inkopen, maar je moet maar denken , wij kunnen de tassen in de familie ook wel eens gaan gebruiken, want ze zeggen toch: Wat je ver haalt is goed?(en lekker Peet)
    Maar jouw verslag is ook om in te lijsten hoor!!

OnzeTimberlakefan,

• 06 Augustus 2010 - 08:09

O(pa ) En O(ma) :

Hallo Tessa.

Jij bent vast en zeker een bionische vrouw!
    Op het vliegveld zou ik flink lachen tegen de douane, want dat helpt!!,anders ga je letterlijk en figuurlijk weer piepen. Dat is toch niet de bedoeling?
    Laat ze maar kletsen hoor!!!!!!!Wij weten wel beter.
    Een laatste vakantiekus is voor jouuuuuuuuuuuuuu