Nog 1 dag. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu Nog 1 dag. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

Nog 1 dag.

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

10 Juli 2010 | Nederland, Nederland

Hallo allemaal!

Wij vinden het heel leuk dat jullie weer alles gaan lezen wat wij meemaken!

Vandaag is iedereen aan het pakken en natuurlijk een beetje zenuwachtig voor morgen.Maar we hebben er natuurlijk heel veel zin in want wie wilt er nou niet naar AMERIKA - NEW YORK?!
Volgens mij is iedereen wel klaar met pakken. Mama en Feline regelen de laatste dingetjes in het dorp en Sjoerd en Isabel gaan nog even naar de kapper.

Ruben heeft er natuurlijk mega veel zin in, want dan is hij eventjes de MAN IN HUIS. (Hopen dat we na de vakantie nog een huis hebben.)

Mila gaan we misssen en die brengt Ruben morgen weg naar de eerste Loge.

Maar er zit ook een nadeel aan dat we morgen gaan vliegen.
Het belangrijkste deel van het jaar:
HET NEDERLANDS ELFTAL IN DE FINALE, en dat missen wij hoogst waarschijnlijk. Maar als we bereik hebben gaan we met z'n alle vol spanningen mee kijken. En anders horen we wel wat het geworden is op deze site of via telefoontjes.

Morgen starten we met de berichtjes.

Liefs Tessa.

Wordt vervolgd door veel berichtjes.

• 10 Juli 2010 - 18:54

Oma En Opa:

Lieve kids allemaal!

Wij wensen jullie veel vakantieplezier,goede vlucht met de IJslandse Vliegtuigmaatschappij, kijk bij de tussenlanding ook even naar de vulkaan ! en wij zullen duimen voor een t.v. schermpje zodat jullie op de hoogte blijven van ons nederlands elftal bij winst ( daar gaan we wel van uit) of verlies.
    Geniet weer van deze verre reis !!!!!!!!
    Dikke vakantiepakkerd van ons.

• 10 Juli 2010 - 21:38

"Beukertjes":

Lieve allemaal,
    Vanuit Nesselande wensen wij jullie een fijne en gezellige vakantie in Amerika toe. Joyce wij hopen voor je, dat het met je "keeltje" al wat beter gaat. (beterschap)
    VEEL PLEZIER en een goede vlucht.
    Lieve groetjes van
    tante MARY en oom MARTIN

• 12 Juli 2010 - 10:02

Ruben:

Nou jullie hebben niets gemist van de finale. Nederland werd helemaal weggefloten door Webb. Vervolgens verloren door een gigantische blunder van dezelfde persoon.
    Mila zit nu bij Tosca en heeft het erg naar haar zin! Verder gaat alles goed hier en het huis staat nog steeds.

Kusje Ruben

Ps. Moeders de zalm was lekker! ;)

• 12 Juli 2010 - 10:03

Ruben:

En natuurlijk nog veel plezier daar! Hoop dat het beter weer is dan hier!

• 12 Juli 2010 - 13:31

Rob Lexmond:

Hallo Sluijsjes,

Heel veel plezier daar over de grote plas!
    Balen van het Ned elftal maar helaas niets meer aan te doen.
    We zijn trots met een 2e plek. Zetten jullie ons landje daar maar verder op de kaart!