Wells, July 31, 2010 - Reisverslag uit Maine, Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu Wells, July 31, 2010 - Reisverslag uit Maine, Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

Wells, July 31, 2010

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

03 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Maine

Wat een geweldige nacht hebben we toch gehad, maar niet heus! Feline zat om half 4 nog steeds te krabben aan haar muggenbeet waar Isabel wakker van werd. Isabel moest toen plassen en daarna iets kouds pakken voor Feline, dat haar voet minder ging jeuken. Daar werden Sjoerd, David, papa, mama en ik dus ook wakker van. Nadat iedereen weer in bed lag, geplast en gedronken had, gingen we weer slapen. Een uur later werden we gewekt door een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende vogel die boven op ons dak z’n ochtend liedje te fluiten. Het word er ook niet beter op! Maar we moesten toch vroeg op dus dat kwam goed uit. We gingen namelijk SHOPPEN! Het leukste wat er is! Als eerste gingen we naar de ADIDAS! Isabel en ik wilde zo graag dat Adidas vestje, met de opmerking van David: ‘’Jemig jullie worden echt een stel negers.’’ Nou lieve David, er lopen meer blanke mensen mee dan zwarte. Jammer genoeg hadden ze die niet. Maar wel gymschoenen die ik net nodig had en Sjoerd en David ook. Sjoerd deed er nog een schepje bovenop om buiten speel schoenen te kopen. Snappen jullie dat nou. Dat je gloednieuwe schoenen gaat kopen om er mee buiten te spelen. Ik snap de jongens logica niet, jullie? Maar die schoenen waren toch goedkoper dan in Nederland dus misschien ligt het daar wel aan. Feline, Isabel en mama gingen alvast naar de Tommy toe en na het afrekenen gingen Sjoerd, David en ik ook. Papa liep die winkel uit en zei: ‘’Gaan jullie maar alvast naar de Tommy ik ga naar de XL winkel’’. Dus wij met z’n drieën: ‘’Wat is dat?’’ met het antwoord: ‘’ Dat is een winkel voor EXTRA GROTE MENSEN.’’ Hahah. Nou daar moest hij zeker zijn. Op naar de Tommy voor de 3e keer. Daarna gingen we naar de Supershoes voor jan met de korte achternaam. Terug naar de camper en naar de Nike rijden. Bij de Nike aangekomen te zijn, gingen we die ook plunderen. Feline, Isabel en ik hadden er al snel genoeg van dus gingen we naar een parfum zaak. Ook daar zijn we voor jan doodle heen gegaan. Toch maar proberen bij de American Eagle Outfitters. Yes, daar hadden ze eindelijk wat! Inkopen gedaan en op weg naar iets anders. We hadden honger, dus gingen we lekker bij de Mac Donald’s eten. Echt, ze hebben daar lekker smoothies! Daar zeg je U tegen. Nadat we hadden gegeten gingen we naar de camper om naar de laatste 2 winkels te rijden. Namelijk Calvin Klein en Polo Ralph Lauren. We waren snel uitgekeken bij de Ralph Lauren, maar we hebben wel wat gekocht! Daarnaast stond nog een winkel, SWAROVSKI! Ringen, ringen, ringen! Nou NOT. Er was geen enkele ring te bekennen(Pff.. afzetters). Op naar de Calvin Klein. De beste winkel tot nu toe! De inkopen zijn geslaagd en we gingen nu naar het strand. Dat was ons plan tenminste. Na 85 duizend strandjes af zijn gegaan kwamen we eindelijk op een strandje waar wij met onze reuze camper mochten parkeren. Onderweg zijn we mega grote huizen tegen gekomen. Volgens mij waren het gewoon landhuizen. En eindelijk lagen we op het strand! Het water was een lekkere temperatuur en het weer was niet te warm. Papa wilde het water niet in omdat het ‘’te koud’’ was (Wat een watje is het toch).
Na het strand gingen we naar de camping waar papa gereserveerd had. Eenmaal daar aangekomen bleek dat we hutje mutje stonden. Daar had mama geen zin in, dus zijn we 3 km verder gereden naar een andere camping. Op die camping zitten we nu, alleen jammer genoeg is er geen zon, maar zitten we wel in de buurt van het strand (waar we morgen ook heen gaan). Tijdens het avondeten zaten we te wachten op de worstjes van papa, die hij altijd laat vallen op de grond en deze keer dus ook. We zaten rustig te praten totdat mama opeens zei: ‘’Oh, TES!!’’ dus ik: ‘’Wat? WAAAAT?’’ mama trekt haar schoen uit en begint op mijn rug te slaan. Dus ik zeg: ‘’Laat maar ik wil het niet eens weten’’. Zegt mama:’’ Er zat een mega spin op je rug!!’’. Ik heb er een trauma aan over gehouden, want ik kon niet meer stil zitten hihi.

• 03 Augustus 2010 - 20:45

O(pa) En O(ma):

Hallo strandgangers

Tessa wat heb jij weer leuk geschreven en wij hopen dat het trauma van die spin over is. Wij dachten dat Joyce een spin eng vond, maar jij moet maar denken dat de spin eerder van jou schrikt als je je mondje open doet!Goed bedoelt hoor.
    Is er toch wel een kleurtje gekomen bij iedereen?
    Wij zijn benieuwd naar de michelinbandjes van Peter, want als wij hem zo zien schransen ,dan zijn de kilootjes er weer bij.Wij weten nu ook dat de grote beer natuurlijk tegen die Amerikanen zegt OPZOUTEN.
    Van de therapeute (ingrid de geus) heb ik een goed dieet gehoord. In 2 maanden 11 kilo eraf! dus je kunt je gang gaan.
    Wanneer is de exacte dag van thuiskomst, want volgens Schiphol komt er een Zaterdag geen vliegtuig aan ,uit IJsland, maar wel zondag om 12.55. Vliegen jullie soms met een andere maatschappij?
    Het is natuurlijk wel zo, dat als je zaterdag vertrekt uit New York, je dan Zondag hier aan komt. Klopt dit?
    Het wordt hier dan beter weer, want het is hier niet om te zeggen we gaan lekker naar het strand. De ene dag een beetje zon en morgen weer regen.De temperatuur is wel aardig en let op :Het zeewater is wel 19 graden !!!!!!!zonder witte haaien , maar wel met kwallen zowel op als in het water !!
    Gaat de reis nog naar Boston of is er een andere route.
    In ieder geval hebben jullie nog een paar dagen om New York te bekijken en geniet daarvan.Misschien zien jullie nog wel een demonstratie, want er komt een moskee bij de plaats waar het monument staat van 11 sept.
    Wij wensen jullie nog fijne dagen en we lezen HEEL graag alle verhalen,en o(pa) zijn dag is weer goed , als hij s'morgens een berichtje leest!!
    Groetjes en een kus uit H.v.H.