Salisbury, August 1, 2010 - Reisverslag uit Maine, Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu Salisbury, August 1, 2010 - Reisverslag uit Maine, Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

Salisbury, August 1, 2010

Door: David

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

04 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Maine

Zon, zee en…… VOGELSCHIJT ?!!!!!
(ps. Rob ik hoop niet dat je met je ontbijtje bezig bent)
Deze ochtend was het niet zo van nee niet weer zo vroeg of ik wil er nog niet uit!! Want we mochten nu eindelijk even wat langer slapen namelijk maar liefst tot 9 uur!! gul hé van onze oude brombeer ;)
We waren al snel klaar omdat we de avond ervoor al gedoucht hadden. Het plan van vandaag was eerst boodschappen doe daarna naar het strand. We reden al rond tien uur weg van de camping om boodschappen te doen bij de wallmart.
Na een half uur reden we alweer weg op weg naar het strand.
Het was maar tien minuten rijden toen we bij het strand aankwamen, dus we kwamen er al vroeg aan. Maar het was al druk dat was niet normaal, alsof die Amerikanen niks beters te doen hadden, zoals uitslapen!!
Het was ook wel een beetje gek want op de ene helft van het strand zaten de Amerikanen hutje mutje op elkaar en aan de andere kant zat zowat niemand. Rare mensen dus:).
Na een lekker rustig plekje te hebben opgezocht gingen sjoerd en papa naar de pier lopen om naar het vissen te kijken.
Toen ze terug kwamen gingen Sjoerd en ik zwemmen. We gingen eerst over koppen. De vrouwen zaten nog steeds als watjes te zonnen. Wat ook eigenlijk gek is dat de vrouwen alleen om te zonnen, de watjes durven het water niet eens in en als ze erin gaan vinden ze het te koud!! Rare vogels dus!!
De twee stoere jongens waren dus klaar met over koppen en gingen als een gek in de golven springen. Dat duurde ook niet al te lang want we vonden het saai worden. Eenmaal op het strand gingen we nog even over koppen. In die tussen tijd was er een man de meeuwen aan het voeren en precies toen ze over ons vlogen poepte er een op Tessa’s been:) ze waren natuurlijk boos omdat ze hun water heeft vervuild met haar kots, ze namen natuurlijk wraak ( en terecht):)
Na dat we haar hard hebben uit gelachen gingen we liggen. Het ging eigenlijk zo we lagen te zonnen en te zonnen en te zonnen en te zonnen en we aten wat in de middag (saai he, komt allemaal door de vrouwen)
Sjoerd en ik vonden het te saai worden en we gingen weer zwemmen, maar de vrouwen gingen nog steeds niet mee .na tien minuten kwamen eindelijk de eerste vrouwen dat waren Tessa, Isabel en.. MAMA!!! Wat en verrassing he. Toen ze het te koud vonden worden gingen ze eruit en ze gingen weer zonnen de watjes.
De tijd vloog voorbij en het was alweer half 5. Iedereen vond het wel genoeg geweest behalve papa en mama. Dus we moesten het zelf maar leuk maken en we gingen lummelen. Dat was heel grappig want Tessa schoot de hele tijd de bal in de tikkers voeten en handen dus was zij hem telkens.
Na het lummelen op land gingen we in de zee verder tot we er geen zin meer in hadden. Nu begon het ook wat harder te waaien dus we gingen weer terug naar de camping. Maar we hadden een ander plan we gingen eerst douchen en daarna uit eten bij de hungry traveller. Daar hebben we lekkere biefstuk en bbq ribs gegeten, ook namen we nog een lekkere smoothie.
Het was al laat dus we gingen weer terug naar de camping waar we ons omkleden en lekker ons bedje in doken.
Morgen verplaatsen we ons naar Clinton.

To be continued……

• 04 Augustus 2010 - 12:14

Rob Lexmond:

Nee David geen ontbijtje dit keer! Wat een toestanden maken jullie mee! Tessa heeft wel pech iedere keer!

Ps doe oud president "Clinton" de hartelijke groeten van me.

• 04 Augustus 2010 - 17:09

Oma Door:

David wat ben jij negatief
    over het zonne van je mama en zussen.
    Ik geef ze groot gelijk,elk zonnetje moet je mee pikken,en jullie kunnen toch voetballen je zelf vermaken is ook een kunst.

Tessa, vogelpoep brengt ook weleens geluk.

Nog heel veel plezier en mooi weer en een goede reis verder.

PS Peter hoeveel kreeften heb jij al opgegeten?

Groetjes Oma Door

• 04 Augustus 2010 - 20:33

O(pa) En O(ma):

Hallo zonaanbiddende dames en zich vervelende jongetjes!!!

Even nog een berichtje uit het koude H.v.H. 16 graden
    Wij zijn blij dat jullie niet als witscheten thuiskomen en Tessa : Alle zegen komt van boven! Dus jij krijgt vast en zeker heel veel geluk!
    Nog even een vraag, waar wij nog geen antwoord op hebben gekregen.
    Wat is het nummer van jullie vlucht en met welke maatschappij vliegen jullie, want jullie snappen toch wel dat wij naar boven zullen kijken of de grote 747 overkomt!!!!!! en op internet alles kunnen volgen.
    En Feline ,ga op jacht naar een stageadres in New York, dat wilde je toch?
    Wij zijn benieuwd hoe deze stad op jullie overkomt!
    Slaap lekker een paar dagen in het hotelbed en misschien mogen jullie even uitslapen, want deze Big City leeft s' avonds laat
    Groetjes en een kus.

• 04 Augustus 2010 - 21:10

Martin :

globe trotters geweldig te lezen dat jullie lekker kunnen zonnen. geniet er volop van het weer in Ned is niet overweldigend. Tussen de regels van jullie reisverslagen door begrijp ik dat die ouwe brombeer zich aardig weet te gedragen......toch? groetjes en geniet er lekker van. Martin