Clinton, August 2, 2010 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu Clinton, August 2, 2010 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

Clinton, August 2, 2010

Door: David

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

05 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Een lange reis met onderweg veel dieren en mariniers.
Het was een andere ochtend dan gisteren, want we moesten vandaag vroeg op om af te reizen naar Clinton.
En ja hoor en weer hoorde je gebrul: a heren dames ook opstaan!
En ja hoor weer hoorde je uhhhh, nee niet weer en waarom weer zo vroeg.
Omdat de vrouwen nog niet gedoucht hadden en de mannen wel waren we al vrij snel klaar en vertrokken we naar Clinton.
Onderweg gebeurde er eigenlijk niks. We stopten een keer om koffie te drinken op en parkeerplaats. Daarna reden we naar een marine basis om te kijken naar de eerste atoomonderzeeër.
Eenmaal aangekomen gingen Sjoerd en ik achter een mitrailleur. We konden ook in de onderzeeër om te kijken hoe dat is. Maar de deuren waren heel klein en smal en een keer was hij zo smal dat papa vast zat. We moesten hem duwen om hem er doorheen te krijgen:) minder eten he papa!
Op een bordje stond dat het 30 tot 45 minuten duurde maar het bleek dat het maar 10 á 15 minuten duurde.
We reden dus al vrij snel weer weg. We kregen nu de keus om naar nog een museum te gaan of naar een aquarium. We hadden geen zin om naar nog een museum te gaan dus we gingen naar het aquarium.
Eenmaal bij het aquarium gingen we een broodje eten en daarna naar binnen.
Eerst gingen we naar de pinguïns, want ze werden gevoerd. Daarna gingen we naar de zeeleeuwen. Dat was binnen in een theater. Er was een dikke zeeleeuw, een dunne lange, een middel grote en een kleine.
Na de show gingen we naar een plaats waar we roggen en haaien konden aaien. Alleen de haaien waren een beetje lui en die lagen alleen maar ( aan wie doet me dat nou denken, raad maar)en de roggen waren wat meer actief.
Daarna gingen we naar de tropische vissen en de beluga whale.
En als laatste gingen we naar een soort zaal waar we live de nautilus in de middellandse zee bij Santorini konden volgen. Waar ze de vulkaan de Kolombo in zee onderzochten.
Toen was het tijd om naar de volgende camping in Clinton te rijden. Eenmaal aangekomen hebben we de camper opgeruimd en zijn Sjoerd en ik gaan tennissen. S’avonds hebben we lekker de bbq aangestoken en we zijn niet al te vroeg naar bed gegaan om te genieten van de laatste nacht in de camper.

To be continued (in NEW YORK)