Allegany State Park July 22, 2010. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu Allegany State Park July 22, 2010. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

Allegany State Park July 22, 2010.

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

24 Juli 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Yes! We mochten zelf weten hoelaat we opstonden en weg reden. We hadden afgesproken om om 1 uur weg te rijden, want het was 4 uur rijden en we kwamen niks bijzonders tegen. We wilden voordat we weg gingen nog even zwemmen. Het zwembad ging om 11 uur open, dus wij als kinderen wilden natuurlijk om 10 uur opstaan. Jammer genoeg ging onze droom voorbij, want papa wekte ons om kwart voor 9 met de uitspraak: Slaapkoppen wakker worden!! Het is al half 12, jullie konden al een half uur zwemmen. Dus wij waren al uit onze bed gesprongen en helemaal hyper, totdat ik op het klokje keek en zag dat het pas 9 uur was. Grr.. Nadat we rustig ontbeten hebben en zitten vervelen, gingen we eindelijk zwemmen. David, Sjoerd en papa gingen vissen in het beekje en Isabel, Feline en ik gingen zwemmen. Na een half uurtje zo ongeveer kwamen de jongens er ook bij en hebben ze mij leren zwemmen :p.

We reden naar Allegany State Park. Het was er best saai, omdat je niks te doen had. Dus gingen Papa, Sjoerd en David naar het meer om te vissen, mama die ging lekker relaxen en Isabel, Feline en ik gingen ons zelf vermaken. Er was een speeltuintje dus wij wilde daar heen gaan totdat het vol zat met kinderen. We gingen maar een rondje camping lopen en dansen op een muziekje van mijn ipod. Iedereen verklaarde ons voor gek en we kregen zelfs een complimentje dat we goed dansten! :D
Na een mislukte poging om mama te laten schrikken (omdat we de verkeerde kant op liepen) waren we het zo zat dat we in ons bed gingen liggen. Papa en de jongens kwamen thuis met het nieuws dat ze bevers en een grote schildad van wel een halve meter doorsnee en poten die net zolang waren als david's onderarm.
We gingen lekker slapen en stortregende de hele nacht als voorbereiding op de Niagara Watervallen.

Liefs Tessa,

Wordt vervolgd..

• 24 Juli 2010 - 00:14

Ruben:

Goedenacht allemaal!
    In de tussentijd sinds mijn laatste bericht is er hier niets bijzonders gebeurd. Alles gaat zn gangetje. Ik heb mij vandaag eindelijk van een nieuwe mobiel voorzien, de nieuwste blackberry :D

Nog een raadsel: Whats the worlds biggest ant?

Hooi hooi

• 24 Juli 2010 - 00:52

WCMS:

Hallo Allen,
    Even een vraagje over de foto's. Na tien geplaatst te hebben, komt er een melding dat je er niet meer mag plaatsen. Hoe omzeilen jullie dat?
    Daarnaast nog een vraag over de kwaliteit van jullie Camper. Wij hebben, vinden wij, een beetje een oud barrel dat al 118.000 miles heeft gereden. Met alle kleine en grote mankementen vandien. Hoe is dat bij jullie?

Groeten,

De Kannegieters.

• 24 Juli 2010 - 00:53

Wim:

Hallo Allen,

Als jullie ons stuk lezen van de reis naar Vermont svp ipv kids pubers lezen. Merel en Stan vinden kids te kinderlijk. Dus graag uitstuffen :-)

Groeten,

Wim.