New York. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu New York. - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

New York.

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

12 Juli 2010 | Nederland, Nederland

Jippiee! we zijn veilig geland en zitten nu in het hotel wachtend tot we gaan ontbijten.
De eerste vlucht waren er geen beeldschermen, maar dat kwam doordat we maar 2 1/2 uur moesten vliegen. De tweede vlucht hadden we wel beeldschermen, maar daar kon je alleen films, muziek, tv o.a. Family Guy maar geen voetbal kijken. Gelukig was de piloot zo aardig dat hij de stand telkens om riep.
En elke keer luisterde we vol spanning, maar elke keer was het antwoord: The Netherlands and Spain - zero zero.
Nou daar schoten we niet mee op.
En de Amerikanen hebben zooo veel medelijden met Nederland terwijl ze spanje toch beter vonden. En elke keer als er iemand langs liep, zeiden ze: aah, next time better!

We gaan nu ontbijten en vanavond schrijven we een nieuw berichtje als we bereik hebben!

Veel liefs van ons.

P.S: moeders: nou heel erg bedankt en hoe heb je die dan klaar gemaakt? Stinkt zeker heel het huis naar de vis ;p. Fijn dat mila het goed heeft en als je haar ziet geef haar dan maar een dikke knuffel van ons!

Wordt vervolgd..

• 12 Juli 2010 - 14:57

O(pa) En O(ma):

hallo Amerikaantjes !!!!!

Fijn dat jullie weer goed zijn aangekomen, want je weet maar nooit met al dat as uit IJsland.
    Hebben jullie nu wel iets lekkers te eten gekregen?
    Op IJsland bij de tussenlanding zouden de buikjes volgeladen worden, is dat nog gebeurd?
    Hier is het fantastisch weer, regen, hagel, rukwinden enz, hollandser kan het niet.
    De vlaggen zijn in ons dorp weer verdwenen en opgeborgen tot over 4 jaar.
    Tessa leuk dat je ons hebt gemaild!
    Geniet jullie dus maar !!
    Groetjes en een dikke kus van ons !!!!

• 14 Juli 2010 - 01:27

Ruben:

Ja heel het huis zit onder de vis, heeft dat visje van ons toch nog wat vriendjes weten te maken!
    Mooi dat jullie veilig geland zijn!
    Veel plezier nog!

Kusje

• 15 Juli 2010 - 03:25

De Kannegieters:

Hallo Sluizen,

Ja, ja vandaag in de NBA store geweest op Fifth Avenue. Stan en Merel vonden het een soort candystore en wilden eigenlijk alles wel kopen. Helemaal top. Noem het en het is aanwezig met NBA logo. Goede commerciele merchandising. Kunnen wij nog wat van leren in Nederland.
    AenF op 5th was meer een soort nachtclub met allemaal ideale schoonzonen en schoondochters. Merel vond de mannen alleen wel wat glad. Er zat geen haartje op het lijf....

Gelukkig was het zo donker dat we de prijsjes van de kleren niet konden zien....

Leuk verslag van je...Isabel. Ik vraag me alleen af waarom jij niet in je onderbroek de camping op bent gegaan om de wraps achter uit de camper te pakken.

Groeten en tot nieuwe berichten..

Willen jullie de mail van jullie berichten naar mijn werk email sturen svp kannegieter@retail.nl

Groeten,

WCMS