Hyner Run State Park July 21, 2010 - Reisverslag uit Pennsylvania, Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu Hyner Run State Park July 21, 2010 - Reisverslag uit Pennsylvania, Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

Hyner Run State Park July 21, 2010

Door: Sjoerd

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

24 Juli 2010 | Verenigde Staten, Pennsylvania

Sooo het werd wel eens tijd voor een verslag van een hoge kwaliteit(die dikke bij Williamsburg noemde me niets voor niets de slimste)
De dag begon wel erg vroeg, want papa maakte David en ik al om 7 uur wakker en ging als een malloot aan mijn dekbed sjorren en maakte een visgebaar. Na de pits stop, gingen we naar een soort strandje waar je kon vissen. Uiteindelijk had ik 2 mooie vissen gevangen en papa en David geen één. Dat wreef ik ze ook lekker in:P.
Na het vissen gingen we nog even douchen. Ik stond naast papa en die wilde nog even wraak nemen omdat hij niks had gevangen. En ging heel de tijd of de straal harder draaien of het water kouder maken. Ik probeerde het heel de tijd terug te doen maar ik kon niet bij die verdomde knop.

We zouden vandaag een route lopen langs 22 watervallen. Dus dat gingen we ook doen. Het was een hele lange tocht en we kwamen maar tot 18 watervallen. Op een gegeven moment kwamen we bij een tak waar we overheen moesten en ik op mijn oude dag kon er nog best soepel overheen, en papa probeerde op zijn nog oudere dag het ook soepel te doen. Stond hij daar 5 min lang te kijken hoe hij er overheen moest. Probeerde hij me nog na te doen en hup hij zette een hele grote stap over de boom en hij stond aan de overkant. Aan het einde van de route was iedereen moe behalve ikke dus gooide ik er nog een sprintje uit. Zelfs Feline en Isabel waren moe en die hebben nog wel een loopschema van de hockey (ik hoop niet dat ik je op ideeën breng Rob ;)).

Na de watervallen gingen we rijden en slapen. Ik vooral rijden, want ik was helemaal niet moe van het lopen. Mama en papa gingen onderweg boodschappen doen en wij zaten in de hitte in de auto. We reden eerst naar een camping bij de Susquehanna River, maar dat leek net een zigeunerkamp dus reden we door naar…………………………………………. Hyner Run State Park.
Het is een hele mooie camping met een huge zwembad en lekker warme douches.
Op de camping gingen we nog even zwemmen en barbecueën en lekker slapen voor de volgende dag.





  • 26 Juli 2010 - 07:41

    Oom Martin:

    Wat fijn dat jullie zo
    genieten van die mooie
    vakantie en dat wij mee
    kunnen genieten van al
    jullie verhalen en foto,s
    wij vinden dat prachtig
    en ik wens jullie nog
    heel veel plezier en nog
    veel mooie dagen toe.
    En jongens doorgaan met
    vissen want die moeten
    veeeeeeel groter worden.
    Lieve groeten aan allemaal,

    oom Martin.

  • 27 Juli 2010 - 06:32

    Rob Lexmond:

    Nee hoor Sjoerd, je brengt mij niet op een idee. Ik merk wel dat de competitie, al is het geen voetbal, wel gewoon doorgaat!!

  • 27 Juli 2010 - 12:40

    Sjoerd:

    Oooom martinn!!!!!
    we zijn uw verjaardag niet vergeten hoor (nog gefeliciteerd) alleen moet ik nu nog die perfecte kaart uitzoeken:D

    de groetjes uit amerika voor U en tante mary:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce & Peter

Een nieuwe reis

Actief sinds 05 Juli 2008
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 67657

Voorgaande reizen:

01 September 2017 - 30 September 2017

Washington State - Oregon

11 Juli 2010 - 07 Augustus 2010

Amerika 3

28 Juni 2009 - 25 Juli 2009

Amerika 2

11 Juli 2008 - 13 Augustus 2008

Amerika 1

Landen bezocht: