Wells, July 30,2010 - Reisverslag uit Maine, Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu Wells, July 30,2010 - Reisverslag uit Maine, Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

Wells, July 30,2010

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

03 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Maine

Die Sjoerd met z’n verhalen. En er komt steeds meer fantasie uit die jongen zetten. Dus jullie kunnen nog veel van hem verwachten geloof ik. Maar nu mijn verhaal (die vast niet spectaculair is als die van Sjoerd).
Eindelijk hadden we een normale nachtrust, zonder gesnurk en slaap pratende personen. Lekker wakker worden en alles rustig aan doen. Ons plan voor vandaag was naar het strand, zonnen, zwemmen, zonnen, zwemmen. Maar eerst kwam het ontbijt, want petertje had verzonnen om ergens te gaan eten. Dus wij ons snel aankleden en met honger in de auto stappen. We kwamen bij het restaurantje aan, maar het bleek dat ook nog tientallen mensen moest wachten. Jippiee.. Feline ging vragen hoelang het zou duren, met als antwoord: ongeveer 45 minuten. Ja daaaaag, toedeloe. We gingen maar op weg naar het strand om daar op de parkeerplaats als echt Nederlanders, een gebakken eitje met spek te eten. Mmmm heerlijk… Na lekker gegeten te hebben gingen Sjoerd en Ik alvast een plekje zoeken. Nadat we daar 10 minuten hebben staan wachten kwamen ze eindelijk aan lopen. Alles neergezet en onszelf op het zand geplaatst. Het werd best warm dus we gingen zwemmen. Het was de ergste fout ooit! Het water was steenkoud. Je voeten deden gewoon zeer in het water. En met de opmerking: ‘’Goh, nu weet ik hoe een ijsklontje zich in de diepvries voelt’’, liepen we weer zo snel mogelijk het water uit. Papa kwam eraan lopen en zei: ‘’stelletje aanstellers, een beetje water over zich heen en ze vinden het al te veel’’. Dus wij met een glimlach wachten tot hij in het water stond en jahoor, hij stond te puffen en te steunen omdat het zo koud was, hahaha. Kwam hij het water uit: ‘’Valt reuze mee!’’ Geloof je het zelf haha.
We gingen weer zitten en even later riep Feline dat ze wat zag in het water. Wij allemaal kijken en de opmerkingen vlogen al heen en weer: ‘’ Dat is gewoon een vogel’’. ‘’ Nee, het is een aalscholver’’. ‘’Het is een rots’’. Er stonden ook andere mensen te kijken dus we gingen twijfelen en we gingen naar de waterkant lopen. Het was een zeeleeuw! Een mooi beestje. Volgens mij heeft papa er ook foto’s van dus die komen vast en zeker wel op de site te staan.
Om half 5 gingen we van het strand naar de camping toe. Lekker douche en uit eten. En dit keer moesten we ook weer wachten. 30 minuten zei die vrouw. Ik denk dat papa haar omgekocht heeft want na 5 minuten mochten we al naar binnen :). Nog voordat we naar binnen gingen zat mama naar het nieuws te kijken. Er waren 3 witte mensenhaaien gesignaleerd in de zee, waar wij volgens mij ook gingen zwemmen. De bestelling: voorgerechten; Mozzarela sticks, Chicken Fingers, Salade, Steamers en Soep. Hoofdgerecht; Papa natuurlijk met ‘’DE LOBSTER’’, mama Feline en ik met een steak, Isabel met een kip, Sjoerd met een mega grootte wrap en David BBQ Ribs, Dessert; ijs en taart. Na een lekker toetje gingen we terug naar de camping. We moesten allemaal zo nodig plassen dat papa ons afzetten bij de wc’s en we met z’n zessen naar de wc’s gingen. Feline viel over het opstapje met behulp van moi :). Toen we terug liepen liet Sjoerd ons schrikken. Wat een lolbroek is het toch. We gingen slapen en uitkijken naar de volgende dag!
Liefs, Tessa.

• 03 Augustus 2010 - 19:25

Fam. Verbeek:

T.o.v. de fantasie-verhalen van Sjoerd vind ik jouw nuchtere werkelijkheid-verhalen ook heel super hoor Tessa. Ik denk dat Sjoerd dit zo niet kan verwoorden. Gr. Daan