Dag 1 - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Denver, Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Isabel

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

29 Juni 2009 | Verenigde Staten, Denver

Hi everybody!

jullie zitten natuurlijk vol spanning te wachten op het lifeverslag van onze verslaggeefster isabel!
De reis is goed verlopen. Gister zijn we om half 6 aangekomen op het vliegveld, Nederlandse tijd: kwart over 1 's nachts.
De vlucht ging goed, ondanks een paar keer heftige turbulentie. De jongentjes vonden dat natuurlijk helemaal geweldig, ze voelden zich net in een achtbaan zitten! Maar wij meiden hadden er wat minder lol in.
Vanochtend werden we weliswaar om half 8 gewekt. Dat was niet echt volgens plan. Lekker aan het ontbijt, met een jusje erbij.
Nu zitten we een beetje te relaxen in het hotel, want we kunnen pas rond 11 uur tot 2 uur 's middags de camper ophalen. Dat duurt nu nog 1 uur, want we moeten om 11 uur het hotel uit.
To be continued....

• 29 Juni 2009 - 17:41

O(pa) En O(ma):

Fijn iets van jullie te lezen over de HOBBELIGE vlucht.Jullie moeten maar denken dat het goed voor de lijn is want wij nemen aan dat er in de States wel genoeg gegeten zal worden.Hoe was de overstap in Atlanta, ging het vrij vlot?
    Hebben jullie nog een oogje dicht gedaan in het vliegtuig ? Was de beenruimte beter dan met de KLM ? Was het eten nu iets meer te eten?
    Zo wij horen wel weer verder van onze verslaggeefster Isabel of van de andere ingehuurde verslaggevers.
    Dikke kus aan iedereen en een fijne reis !!!!!!!!!!!

• 29 Juni 2009 - 18:31

Mary En Martin:

Zojuist het verslag van de vliegreis gelezen en gelukkig staan jullie voetjes weer op moeder "aarde". Nu nog allemaal z'n slaapplek opzoeken in de camper en lekker genieten van de komende reis. Wij hebben 10 minuten geleden het vliegtuig zien overkomen van Ronald en Marielle.Zij zijn n.l. voor een vakantie naar Portugal vertrokken.
    Nu luitjes dit was het weer en we horen graag de komende weken jullie verhalen !
    Lieve groetjes van ons.

• 30 Juni 2009 - 11:48

De Buren:

hallo buurtjes,

We hebben jullie niet meer gesproken zaterdagavond, dus alsnog een hele fijne vakantie. Geniet er lekker van!!

groetjes,
    Fred, Milou, Noa en Marjolein

• 05 Juli 2009 - 08:23

Maaike:

Woow

Ik zou dan een hartaanval krijgen man.
    Ik zou het uitgillen!