Dag 24 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu Dag 24 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

Dag 24

Door: David

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

23 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Dag 24.
En daar zijn we weer met een heel leuk verslag:

Na de tornado waarschuwing van gisteren mochten we lekker uitslapen. Het zou een leuke dag worden want we gingen shoppen en nog iets bijzonders doen;). Maar als eerste mochten we uitslapen, dat mocht omdat we twee dagen op dezelfde camping zitten. Het lekkere ontbijt was snel voorbij en we maakten ons klaar voor het shoppen. Eenmaal vertrokken kwamen we gauw bij de shopping mall genaamd Colorado Mills. First we went to the shop Guess. Daar heeft mama een portemonnee gekocht en Feline een shortje. En daar kwamen nog vele winkels achter aan.(een daarvan was de bekende Tommy Hilfiger. En daarna volgde een grote blunder, want Feline kocht op advies van papa een camera met een verkeerde oplader.
Na het shoppen gingen we weer terug naar de winkel en leverde we de camera weer in.
En we vertrokken weer naar de camping om lekker te zwemmen. Mama moest nog wel even wassen.
Na het eten gingen we naar een honkbal wedstrijd. We hadden net het volkslied gemist maar we waren wel op tijd voor de wedstrijd.
Er waren twee blunders van de tegenpartij. De een sloeg zijn knuppel door het midden en de ander probeerde een bal te vangen maar viel over de reclame bord heen.
Dat was dus wel even leuk.
Na de honkbal gebeurde niet veel. We gingen nog even wat drinken en daarna naar bed.

To be continued.

• 23 Juli 2009 - 05:19

Martin Riteco:

Hai vakantievierders, ik weet aan alles komt een eind en natuurlijk ook aan jullie mooie tocht. Net als jullie het opdoen van de dagelijkse prachtige ervaringen zullen gaan missen zal ik de leuke verhalen gaan missen. Geniet nog even volop van de dagen die volgen en in ieder geval een goede reis gewenst back home en in het bijzonder bedankt voor het mee laten genieten van de spectaculaire reis.

• 23 Juli 2009 - 10:33

Oma Door:

Die tornado waarschuwing
    ik kan me indenken dat het wel even schikken was,maar wat julle die dag allemaal meegemaakt en gezien hebben met die rodeo dat vergeet je niet gauw.Ik vond het wel eerlijk van dat briefje na die aanrijding, maak je hier niet zo gauw mee.
    Feline ik zal duimen voor een rustige terugvlucht , maar dat wens ik jullie natuurlijk allemaal toe. Nog een paar fijne dagen en tot ziens groetjes .

• 23 Juli 2009 - 20:44

O(pa) En O(ma):

Daar zijn we weer vakantiegangers!

De laatste dag van jullie vakantie is nu ingegaan en we nemen aan dat het ook deze keer onvergetelijk is geweest.

Leuk om een echte amerikaanse honkbalwedstrijd te zien met al wat mis kan gaan.

En eindelijk eens uit te mogen slapen van de grote beer, is toch wel een wonder. Maar hij heeft er toch wel voor gezorgd dat deze reis avontuurlijk en leerzaam is geweest.

Hebben jullie al veel overgewicht voor het vliegtuig geshopt of moet dat nog komen voor de boys en girls.

Hoeveel mijlen zijn er gereden met de road bear camper?

De laatste nacht wordt zeker doorgebracht in een super de lux HILTON HOTEL of wordt het een jeugdherbergje.

Hoe laat gaan jullie met het vliegtuig uit Atlanta weg en hoe laat uit Denver. Is er weer 2 uur overstaptijd .

Wij hopen dat er nu minder turbulentie is en er wat geslapen kan worden. Het "lekkere" eten tijdens de vlucht stoppen jullie maar in de holle kies en bij thuiskomst zullen wij zorgen dat er iets lekkers bij de Hollandse koffie klaar staat.

Feline de goudvissen vragen iedere dag wanneer je thuiskomt en hebben al een strik aangeschaft zo blij zijn ze dan.

Wij hopen nog een laatste vakantieberichtje te krijgen en anders is er de mobiel !!!

Goede rustige terugreis !!!!!!!!!!!!!. Dikke kus