Dag 5 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Isabel

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

19 Juli 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

15/07/2008

5de dag in Amerika

Weer een leuk verhaaltje van de dag.
We zitten nu op een camping langs de snelweg en tussen de bergen. Jullie hebben allemaal natuurlijk gehoord van de bosbranden hier. Nou, het zit hier zwart van de verbrande planten en bomen. En wit van de rook van die branden en het stinkt er ook nog eens. De was hangt nu lekker voor de openhaard en is dus lekker snel droog!!
De vlammen springen hier alle kanten op.

Nu maar eens gaan vertellen hoe de dag hier begon.
Papa ging zoals gewoonlijk weer vroeg zijn bed uit om een ochtendwandeling te maken.
Dit keer zijn we wel vroeg vertrokken zodat we aan het begin van de middag op de camping zouden zijn.
Na ongeveer 2 uur gereden te hebben, hebben we een strandje bij EUREKA gevonden. Daar hebben we ongeveer anderhalf uur gezeten en gelopen over het strand. En door de scherpe ogen van Feline en Ruben hebben we ook nog een zwarte dolfijnen kunnen spotten. Het was een super mooi gezicht om te zien die dolfijnen die dan naar boven kwamen en gingen springen.(dat zie je bij jullie zeker niet:), mwahahahaha). Het zeewater was nog wel aan de koude kant, maar de hoge golven waren e