Dag 30 en 31 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu Dag 30 en 31 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

12 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

9 t/m 12-8-2008
Dag 30 en 31

Na bijna 3 dagen in San Francisco zijn we volledig uitgewoond. Kilometers hebben we gelopen en heel veel gezien, hoewel het zeker niet alles was. Wat we gedaan hebben is vastgelegd op foto’s, waarvan we er nu enkele bijgesloten hebben. Dit was een waardig eind aan deze super vakantie. We zien jullie weer in Nederland.

Wordt dus niet meer vervolgd want we gaan nu naar het vliegtuig….

• 12 Augustus 2008 - 19:47

OPA En OMA:

Wij weten niet of jullie dit nog lezen in de States, misschien op het vliegveld ,of in de jumbo van de K.L.M., maar wij hebben genoten van alle verhalen en foto's en zullen er een paar dagen voor uittrekken om alles te horen en te zien !!
    Wij wensen jullie een fijne vlucht en probeer te rusten en te slapen ,want hier begint alle drukte weer.
    Tot ziens en nog een dikke vakantiekus uit een stormachtig Hoek van Holland.

• 13 Augustus 2008 - 06:46

Rob Lexmond:

Zo het zit erop!
    Wat een geweldige ervaring moet dit voor jullie allen geweest zijn!
    Ik ben benieuwd naar de aanvullende verhalen.

Ik hoop dat jullie een goede rustige vlucht terug naar huis hebben.

Gr Rob

• 13 Augustus 2008 - 17:24

Hans En Annemieke:

Nou, jammer dat we nu geen spannende verhalen meer kunnen lezen!
    Goede reis en we zien elkaar weer gauw!
    Groetjes

• 13 Augustus 2008 - 21:46

Wim Kannegieter:

Hallo Sluijsen en co,

Leuk om te zien dat julliehet leuk hebben gehad in SF. Top stad toch. Hebben jullie ook de GGB bike tour gedaan naar Santa Monica???? Anders iets voor de volgende keer--)))

We hebben de stukken gelezen en kunnen maar een conclusie trekken. En dat is dat jullie zeker genoten hebben.

Voor nu rest de herinnering en de foto's.

Geniet er nogmaals van.

goede reis en tot het Raadhuis.

Chris/Wim en Merel/Stan