Dag 6 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Isabel

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

19 Juli 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

16/07/2008

6de in Amerika

Dit keer gaat papa niet ochtendwandelen. Goh, toch wel weer jammer want we moesten alsnog vroeg ons bedje uit. Vanwege al die bosbranden werden sommige wegen afgesloten.
Vanmorgen een lekkere ochtenddouche, waar je voor moest betalen!!(Toch wel een beetje schandalig)!! Maar dat maakte niets uit, want we waren toch de ENIGE op de HELE camping!!

Dit keer hebben we niet veel gedaan. We hebben dus veel gereden en natuurlijk moest papa weer eens zo nodig in de supermarkt uren rondlopen. Nou inkopen gedaan en alles in de auto geladen en weer verder gereden.

Na een uurtje kwamen we hier op de camping aan. Ook lekker rustig plekje. Onderweg waren we nog een kamp van brandweerlieden tegengekomen en een soort industrieterrein met alle verbrande bomen. We waren de tel al kwijt bij nummer 10!! Misschien was dat de reden waarom het hier zo rustig was, zou het?!

Nouja ik vervolg mijn verhaal..
Toen we hier aankwamen hebben we eerst 4x rondjes gereden om dezelfde bomen heen op zoek naar een plek. Want iedereen moest weer eens zo nodig een goede plek hebben en er waren nog wel wat meningsverschillen.
Hadden we eindelijk een plek gevonden, was die weer eens niet goed want het tafeltje van de buren stond bij ons voor de deur. Dus daar gingen we weer voor rondje 5. En kwamen we toen toch uit bij het begin!!(Grrr… lastige mensen)!!
Nadat we de camper hadden geplaatst hebben we eerst middaggegeten. Daarna zijn de jongens met hun vishengels naar het meer gegaan.(Die lekker dichtbij zat op een spuugafstand lopen).
En hebben we daar nog met Tessa, Sjoerd en ik(Isabel) gezwommen.

’s Avonds gebarbecued na ongeveer een uur omdat papa moeite had om de barbecue in elkaar te timmeren en toen die eindelijk klaar was we erachter kwamen dat we geen lucifers hadden dus die ook gehaald moesten worden. Lekkere worstjes en hamburgers en papa en mama nog een biefstukje erbij. En natuurlijk ook het gezonde eten zoals komkommer, sla, tomaat, gele, groene en rode paprika en gebakken aardappeltjes.

Wordt vervolgd….