Dag 8 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: Feline

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

19 Juli 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

18/07/2008

Wegens technische redenen is het nog niet gelukt om foto's erop te zetten. Of ze zijn nog te groot of het uploaden duurt zo lang dat de computer het niet aankan en uitvalt. Maar we gaan er aan werken,, jullie moeten het nu nog even doen met de verhalen..

Wauw, we hebben een nieuw record neergezet qua opstaan. Dit keer waren we al om 8 uur op weg naar de nieuwe bestemming. 4 uurtjes rijden en we kwamen aan in Maryvill. Daar hebben we wat gegeten en toen twee motorbootjes gehuurd. Vanaf 3 uur tot half 8 hebben we heerlijk op het Lake gevaren en gevist natuurlijk. Sjoerd heeft nog een grote Meerval gevangen die met hulp van andere in het bootje gehesen moest worden. Verder kan je hier lekkere ijsjes krijgen, en grote ook. Als je hier een 'single' ijsje besteld krijg je een hoorntje met 3 ballen erop! geen grapje, het is echt zo.. Vind je het gek dat die Amerikanen zo dik zijn.... Nadat we macacroni hebben gegeten en de maan hebben zien opkomen kruipen we allemaal onze nest nu in. Morgen weer een dag, ben benieuwd wat we nu te zien krijgen...

Wordt vervolgd...

• 19 Juli 2008 - 09:05

Erwin, Monique &Kids:

Wij zijn toch enigszins jaloers op wat jullie allemaal meemaken en op dat geweldige weer. Na een nacht regen,staat er weer een lekker Hoeks windje (kracht 6) die de ene na de ander zwarte wolk voorbij blaast. Lekker vakantie gevoel , hoor!. Peter met al die ochtend wandelingen kan het zomaar zijn dat je helemaal afgetraind terugkomt, daar kan geen Sonja tegen op toch!
    Ruben jouw raden wij aan om in de eerste de beste Mall de Amerikaanse "Different Hans" te bezoeken.

groetjes.

• 19 Juli 2008 - 11:21

Oma Door:

hoe het weer hier is hebben jullie al gelezen.
    Sjoerd die meerval hebben jullie die opgegeten?
    Allemaal nog veel plezier,
    Groetjes

• 19 Juli 2008 - 17:14

OPa En OMa:

Hallo american boys en girls

Wij genieten op afstand mee met jullie en zien de foto's van de camper, included bedrooms en diner room graag op ons schermpje. Maar het natuur- en het buitengebeuren is toch wel het belangrijkste.
    Geweldig Feline en Isabel hoe jullie alles beschrijven, een 10 plus
    Wij zien het al voor ons hoe je vader de "wandelingen "! regelt ,inkopen doet in het groot en lekker barbecued.
    O ja de goudvissen beginnen ons te kennen, zwaaien s' morgens met hun staart en lachen opa dan tegemoet.Dikke kus en geniet maar verder !!!!!!!!!!!