Dag 9 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: Feline

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

20 Juli 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

19/07/2008

AAAAH HELP! SHIT HELP!! (neem shit maar letterlijk) Dat was wat we vanmorgen het eerst hoorde toen we wakker werden. Mama riep het vanuit de douche waar ze donuts voor Sjoerd ging halen. Wat bleek... De greytank (afvalwater) was vol en dat bleek want de douche was ondergelopen met stinkwater.. Dus even stress.. Papa en mama gingen naar de dumpplaats en het was weer voorbij..

Vandaag stond er iets heel leuks op het programma, we gingen SHOPPEN! jeeeeeej!
Eerst gingen we nog naar het plaatjes Sacramento, heel mooi, heel oud, heeeeel warm en nog heel westers. Ze reden daar nog met paardenkoetsen rond. Daar gingen we naar een capitol waar ongeveer aan de lopende band werd getrouwd. De ene bruid was nog niet weg of de volgende kwam al aan huppelen. Het zal je maar gebeuren. In the capitol was ook het kantoor van Arnold Schwarzenegger! We zijn nog even op de thee bij hem geweest en hebben we met hem gepraat.. waarop we hebben gedag hebben gezegd met : I'll be back!

Daarna zijn we doorgereden naar Folsom, de OUTLETSTORES! daar hebben we even de Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Nike, Converse, Levi's en de zonnebrillenwinkel overvallen. Allemaal leuke dingen gekocht en ondertussen was het zo'n 35 graden.,
en volgens mama was het meer maar toch wel 35 graden. Logische he?

Nu zitten we dus op de camping en papa is daar niet zo blij mee want we zitten rechts naast de autoweg. Dus dat wordt maar weer 1 nachtje overnachten en morgen trekken we erop uit naar James Town.
Een goede nachtrust allemaal and....

I'll be back!

To be continued

• 20 Juli 2008 - 09:34

OPA En OMA:

Hoera !!!!! de techniek staat voor niets. De foto's komen duidelijk over en vooral de camper met de "slaapgelegenheden" doen ons versteld staan en hij ziet er enorm groot uit. Petje af Peet voor het besturen en jij kunt als bijbaantje altijd nog vrachtwagenchauffeur worden
    Maar.....we missen alleen de foto nog van Peter in zijn " bekende slaappose", maar ja als jullie zo actief zijn is daar geen tijd en plaats voor.
    Weer een leuk verslag en blijf genieten!!!!!!!!!
    Goede reis verder en voor vannacht een dikke slaapkus,maar dan niet langs de snelweg.

• 20 Juli 2008 - 13:44

Karlein:

Yesss!!! Ik ben EIndelijk op de site!!! Maar wel leuk om alles te lezen zeg, en heerlijk om die gevatte opmerkingen van jullie te lezen;) Ik zal even vertellen hoe het er hier aan toe gaat: niet meer dan Regen Regen en Regen, en soms zelfs een donderbuitje, dus kom voorlopig nog maar even niet terug. Verder heb ik al twee keer gewerkt bij betty beer, en ik had aan de bedrijfsleidster gezegd dat ruben bij boedah werkte en volgens mij kende ze jou wel:P en verder, Fee ik ga je even mailen denk ik:D Nog heeeeeel veel plezier!! xxx