Dag 8 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu Dag 8 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

Dag 8

Door: Isabel

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

07 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

's ochtends zijn we vertrokken vanuit Durango. Na een tussenstop gemaakt te hebben bij het 4 staten punt, zijn we verder gereden naar Monument Valley. Onderweg hadden we een beetje gekeken wat er zoal te beleven valt. Je kon een guide tour maken door de woestijn. Daarbij had je keuze uit een jeep of te paard. Wij, de kinderen, vonden het heel leuk om dat te paard te doen. Dus gingen we met de campeer naar de poort van Monument Valley. Daar aangekomen bleek dat je $5 moest betalen om over de "grens" te kunnen. En aangezien het alleen cash was, konden we er dus niet doorheen. Voor informatie over het paardrijden wist ze niets.
Doordat we er niet in konden, zijn we rechstreeks naar de camping gegaan. Daar aangekomen hebben we lekker gezwommen en wat gezond. Om de gebruikelijk etenstijd van nederland zijn we gaan eten. Om kwart voor 7 werden we verwacht door de jeep die ons door de woestijn zou leiden. De paarden zijn het niet geworden doordat ze en te duur waren en het te warm er voor was.
Met een jeep vol nederlanders hebben wij een ontzettend gave tour gemaakt. Onder de reis zijn we nog gestopt om de maan zien op te komen. Het mooiste aan de reis waren de rotsen. Uit die rotsen kon je allerlei figuren halen (zie foto's).
Na een geslaagde dag, zijn we lekker gaan slapen!

Wordt vervolgt.....

• 08 Juli 2009 - 12:25

Marline:

Tessa ziet volgens mij een leuke jongen *KLIK* ze pakt ZOOOO der foto toestel uit haar zak ze sloop op de jongen af en pakte hem en sprong op zijn rug en deed klikken met haar fotoklikcameratoestel!

• 08 Juli 2009 - 20:29

Teddy & Knuffelbeer:

Echt genieten van die verslagen en foto's. Zoals al gevraagd wat is een KAO camping ? Aangezien er nooit andere mensen op jullie foto's staan (door die stinkende pot op wielen ?) denken wij eerder aan Kein Andere (in) Omgeving ?

Brombeer is in zijn sas, Visbeertjes doen het ook goed, maar hoe is het met BBQ-beer, staat die BBQ al?

Nog wat beer wijsheden:

1. Dat is een beer op sokken. (Peter)
    Dat is een goedsul.

2. De beer is los.
    De ruzie is begonnen.

3. Een beer laten. (ruben?)
    Een windje laten.

4. Er staat een beer aan het hek te rammelen.

Ik moet naar het toilet om mijn behoefte te doen. jaja 8x in die camper

5. Iets op de beer halen.
    Iets op de pof kopen.

6. Zijn beer begint te dansen.
    Hij krijgt honger.
    (staat die BBQ al?)

7. Zijn beer begint te grollen.
    Hij heeft honger.
    (zo land die BBQ er niet staat!)

vanuit een bere gezellig HvH, de groetjes !