Dag 12 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

Dag 12

Door: David

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

14 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

We moesten op tijd opstaan. Er stond een zware reis voor de boeg want we moesten 4 uur en 30 minuten rijden naar Jackson en grand Teton er is er een gebergte die de drie tieten heet. Maar onze rijs begon. Na een paar uurtjes hadden we een koffie pauze in Logan. We zaten daar aan een mooi meer waar allemaal witvissen zwommen. De meiden gingen lekker liggen zonnen in het gras en de jongens gingen vissen in het meer. De jongens stonden met brood aan de blinker te vissen toen er ineens een witvis beet. Hij vloog er helaas af.
We reden verder. Onze nieuwe stop was paris. We stopten bij een school waar achter een heel groot grasveld lag. Dat zie je in Nederland niet achter een school een voetbalveld, een basketbal veld en een honkbalveld. Maar jullie verwachten het denk ik al de meiden gingen zonnen en Sjoerd en David voetballen.
Na de lekkere hot dogs reden we verder op weg naar Jackson en de grand Teton. Na een uurtje kwamen we bij een creek waar een Moose (eland) stond te drinken. Dat vonden we wel leuk want een Moose hadden we vorig jaar niet gezien. Toen we de Moose we genoeg bekeken hadden reden we verder. Ineens zagen we allemaal auto’s aan de kant staan, we dachten daar is wat aan de hand. Wat bleek nou er stond een hele grote groep Bizons in het gras te grazen we pakten de foto camera en we gingen hevig fotograferen. We stapte uit en er kwam een bizon dreigend naar ons toe lopen, we deden maar snel de deur dicht en keken binnen verder.
We reden door naar de camping die er heel dichtbij lag. In de avond gingen we barbecueën. Na het barbecueën aten we marshmallows.
To be continued