Dag 18 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu Dag 18 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

Dag 18

Door: Sjoerd

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

17 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Deze keer hoorde je een heel raar geluid in de camper, nee het is niet het snurken van de oude brombeer, iets dat nog nooit zolang in de camper was geweest. Het was doodstil, je kon alleen maar zzzzzz horen (op het gesnurk van David en Papa dan). Nadat iedereen wakker was geworden (nou bijna iedereen dan Feline die lag nog om half 6 wakker) gingen we douchen, David natuurlijk in de gehandicapte douche, maar die waren wel heerlijk. Deze keer gingen we onze regelmatige ochtendstroom aanpassen. We gingen met z’n zeven in een restaurant van de camping ontbijten. Feline niet die moest haar beroep uitoefenen op de computer, mensen overhoren. Dat is haar passie, maar haar passie lieten we niet voor bij de bacon, ei, toast, meloen, worstjes en rösti. Na lekker gegeten te hebben gingen we ons opmaken voor de reis naar trommelll, trommelll, trommelll Bighorn National Recreation Area!
De reis was rustig we hebben wat herten gespot en een beetje rondgereden. Totdat we bij een hele grote dam kwamen. We gingen naar het Visitor Center om het beter te bekijken. Nu pas zag je hoe groot het waterverschil was het was echt enorm. Na een korte blik in het Visitor Center gingen we naar buiten om terug te gaan naar de camper. Voor de deur van de Visitor Center stond een golf karretje meet een oude man erin die telkens heen en weer reed. Maar Tessa, Isabel, en Feline waren al doorgelopen, dus we dachten; mmm we gaan in dat golf karretje zitten en laten hun lekker lopen gna gna. Nadat ze eindelijk bij de camper aankwamen gingen we onze reis vervolgen.
Na een heel klein stukje te hebben gereden kwamen we in het stadje Cody aan. Daar was een heel oud straatje met allemaal oude huisjes. We wilden daar gaan kijken maar je moest entree betalen (met een beetje oplichten kwam je nog boven de $40,- uit) dus dat deden we toch effe niet .:). Dus we reden weer verder tot het Visitor Center van het Bighorn National Recreation Area! We kregen de informatie over welke camping er beschikbaar was. Na de informatie doorgekregen te hebben gingen we op weg naar de camping. We hebben echt werkelijk onderweg naar de camping geen enkel dier gezien (behalve de vogels natuurlijk hé :)).
Op de Camping was het heel rustig en je had daar een geweldig uitzicht op een heel groot meer. We hadden 2 uur voor ons zelf om wat te doen wat je wilde. De meerderheid ging natuurlijk zwemmen in dat mooie meer. Het water was niet te koud en niet te warm dus echt heerlijk. Na lekker gezwommen te hebben gingen we terug naar de camper om rond te rijden in Bighorn National Park. We kwamen bij een uitkijkpunt waar jajaja eindelijk bighorn sheeps, alleen waren het vrouwtjes met kleintjes. Het uitkijkpunt was erg mooi en er lag een grote rivier onder. Uiteindelijk gingen we weer terug naar de camping om te gaan barbecueën. Het barbecueën was best lekker maar volgens papa deed ik erg Sjoerderig.?(de betekenis komt over een week in het Nederlandse woordenboek. Na het eten gingen we nog even langs het kampvuur zitten en uiteindelijk slapen.
Oom Martin van harte gefeliciteerd namens de sluijsjes. :)
To be continued