Dag 19 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu Dag 19 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

Dag 19

Door: Feline

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

17 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Aaaah zo hoor het, daarvoor zijn we hier! Lekker wakker worden met het zonnetje in je gezicht. Ook nog is fijn als je eerder wakker bent dan je papa, dan wordt je al helemaal vrolijk wakker! Vandaag zouden we gaan rijden door Bighorn National Park en in Gillette een tussenstop maken op de camping. Er stond niks bijzonders op het programma om te bekijken dus eigenlijk alleen een beetje rijden en dan overnachten. Want morgen gaan we naar Mount Rushmore! Met de gezichten:D spannend spannend dus! We waren ongeveer 30 minuten onderweg toen papa ineens aan mama vroeg of het volgende plaatsje nog ver weg was? Nou ongeveer 57 mile zei mama. Ooh dat redden we niet met de benzine! Oftewel het hele stuk wat we al gereden hadden mochten we weer terug rijden om benzine te tanken.. Na een uur.. waren we nog geen 100 meter verder.. top!
Eindelijk onderweg bleek dat we die benzine erg nodig hadden want we gingen de bergen in. Wel 3000 meter hoog! En ook op deze bergen lag sneeuw terwijl het niet zo koud was! Op een gegeven moment gingen we even stoppen om naar buiten te kijken. De sneeuw lag voor het oprapen en papa heeft het gemerkt. Ik heb hem namelijk even terug gepakt van die keer dat ik werd ingepeperd door hem! Hihi erg leuk:)
En we reden verder en verder en verder.. door een prachtig landschap! Hele mooie bergen, soort teletubbie bergen. Wat iedereen waarschijnlijk wel kent want stiekem kijkt iedereen daar naar!! En we reden weer verder… na een tijdje kwamen we de bergen uit, terug in de bewoonde wereld! We hebben nog even lekker in de zon gelegem toen we gingen lunchen, we komen poepie bruin terug;) hihi…
We kwamen aan bij Gillette alleen de camping was niet zoals we verwacht hadden. Eigenlijk helemaal niet leuk! Alles stond maar een beetje door elkaar heen en we hadden niet echt een camping gevoel! Hier wilde we eigenlijk niet blijven. De kaart kwam tevoorschijn en er werd naar een volgende plaats gezocht. Die eerst volgende plaats met een goede camping was Devils Tower.. maar dat was nog anderhalf uur rijden. Na veel wikke en wegen hebben we dat toch uiteindelijk maar gedaan. Om 5 uur kwamen we aan op de plaats van bestemming. De Koa camping bij Devils Tower. Devils Tower is een hele grote rots dat een vulkaan is geweest. Alleen is de vulkaan nooit uitgebarsten en gaat hij dat ook niet doen. De rest van de rotsen om de vulkaan heen is helemaal geërodeerd vandaar dat er nu alleen maar een hele hoge rots staat.
Aangekomen op de camping gingen we eerst lekker zwemmen. Daarna kwam papa met een verrassing! We gingen paardje rijden, door de bergen! Als echte cowboys! Wauw, super cool!! We reden als echte cowboys door de bergen heen! De paarden waren heel mooi van kleur. Het paard waar mama opzat was ook nog is een super grappig! Iedere keer als we een heuveltje op of af gingen begon het paard te galopperen! Nou ja kan wel verzinnen, hoe mama haar reactie daar op was.. Met een strak gespannen gezicht: HO HALT STOP STOP HALT HE HO STOP. Hahaha te grappig! Gelukkig hebben we allemaal de reis overleefd, inclusief het paard van papa;) Al had papa zelf wel pijn aan zijn knieën door zijn gebogen houding. Om 9 uur waren we met het paardrijden klaar. Daarna gingen we terug om in het donker te eten. Maar leuk was het wel! En morgen gaan we naar de gezichten in de bergen toe. Tot dan!

• 17 Juli 2009 - 12:57

O(pa) En O(ma):

Hallo parkgangers.

Zijn jullie nog niet uitgekeken op al die parken ?

En wat doet Feline met al die vraaggesprekken ? Is dat voor je image of om logeeradresjes over te houden.

Jullie hebben nu beter weer en wij zitten in de bewolking, s'nachts onweer en regen.Volgende week is het al niet beter dus breng s.v.p. het mooie weer mee terug.

Waar blijft het verslag van Ruben en Peter of maken zij een film met gesproken woord.(of ondertiteling)

Fijn dat er gereden kon worden op een echt paard. Tessa had jij een pony?Wij nemen aan dat er nu dus cowboy's rond gaan rijden in Lansingerland.

Hoe is het met jullie inkopen? Nog geen broeken,shirts, of schoenen ingeslagen?

Wij lezen graag morgen weer iets over de belevenissen !

groetjes en een kus van ons.

• 17 Juli 2009 - 13:31

Oma Door:

Vanmorgen jullie kaart ontvangen,vond het erg leuk, bedankt.Zo warm als bij jullie hoef niet van mij,ik ben tevreden met de temp hier.Joyce had je geen zadelpijn.
    Er zijn al een heleboel vragen gesteld door oma Hennie en opa Piet.Ik zie wanneer jullie die beantwoord wel hoe alles is gegaan.Sjoerd heb jij speciaal voer dat jij wel wat vang.

Nog veel reisplezier
    Dikke kus Oma