Dag 3 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Isabel

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

19 Juli 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Het vervolg:

Antwoord op de vragen:
Wij hebben een super grote camper. Daarin zit alles wat je nodig hebt. We hebben 2 tweepersoonsbankbedden die je kan uitschuiven tot een bed. Als we rijden worden ze weer ingeschoven, slide-out noemen ze dat. Dan hebben we boven de voorstoelen een kleine ruimte waar 2 bedden liggen. En dan achterin de camper hebben we een tweepersoonsbed staan.

Dag twee zit er voor ons dan bijna op. Dus tijd voor een leuk verhaal van de dag!!

’s Ochtends vroeg ging papa even wat foto’s maken van de dieren en de omgeving hier. De foto’s staan er ook op van de dag van vandaag en gisteren.

Vandaag is het idee om naar de kust te rijden. Alleen is er een probleempje. Mama wordt wakker met barstende hoofdpijn en misselijkheid. Dus die is even lekker in bed gaan liggen even nog uitrusten.
Het zonnetje schijnt lekker boven de bergen uit dus je raadt het al, papa zit weer als een van de eersten met zijn gezicht in het zonnetje.

Dan vertrekken we toch richting de kust. Lekker door de bergen rijden met al die bochten. Heeeeeeeerlijk!! Met het mooie uitzicht aan beide kanten van de camper rijden we door de bergen. Af en toe wat foto’s nemen van dieren, bergen, meren, rivieren of bomen.

’s Middags hebben we even een pitstop gemaakt bij een wijngaard. Daar heeft papa wijn staan proeven in die winkel en heeft 2 flessen wijn meegenomen. Papa heeft daar ook een broodje hotdog klaargemaakt en hebben we dat lekker daar zitten eten. Jummiieeeee!!

Na deze 7 uur lange camperreis kwamen we terug, stond er ineens een andere auto met een camper op ons plekkie!! Dus wij eruit stappen want dat was natuurlijk wel echt raar.
Maar de plaats naast ons was leeg dus hebben we daar de camper neergezet. We zagen een briefje hangen aan onze tafel met erop: willen jullie op plaats 5 gaan staan.

’s Avond stond er op het menu tomatensoep en kippensoep met knoflook brood. Achterin de camper aan de buitenkant is een soort van kast met als ons eten erin. Waar ook de soep staat. Dus Ruben moest de soepen halen. Mama lekker koken en het ruikt heerlijk. Maar onder dat ze de tomatensoep aan het koken was zat ze zo een beetje te kijken en dacht wat ziet het er raar uit. Dus zij op het blik kijken en ja hoor, Ruben heeft de tomaten SAUS gepakt. Dus die kon meteen weggegooid worden. Het is toch ook wel een sukkel ook!!!

Nu is het bedtijd dus iedereen gaat lekker slapen en is dan uitgerust voor een leuke dag van morgen.

Wordt vervolgd…….

• 21 Juli 2008 - 10:09

Rob Lexmond:

Ruben dat kan de beste overkomen. Mij in ieder geval wel, hahaha.