Dag 4 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Feline

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

19 Juli 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

14-07-2008

4e dag in Amerika..

Lijkt wel alsof we niks beters te doen hebben dan berichtjes schrijven, jullie boffen maar!
Op dit moment zitten we op een natuurcamping. Omgeving is geweldig. De hoogste bomen van heel de wereld staan om ons heen, 360 feet dus 108 meter ongeveer, en het weer is om van te genieten. Enige nadeel is dat het een NATUURcamping is. Oftewel geen hook-up dus geen stroom en geen schijtlozing (op zijn rubens). Gelukkig zitten we wel op een gehandicapten plek en dus dichtbij de wc en douches. Wel jammer voor mama, die mist haar toast nu morgenochtend.
We blijven hier ook maar 1 nachtje staan, had niet langer moeten duren namelijk.

Maar de dag vandaag.. Even denken..
Papa stond natuurlijk vroeg op om zijn wandelingetje te maken. Ik vertrouw het niet helemaal hoor, sinds wanneer gaat hij vroeg zijn bed uit.. Maarja, Amerika doet gekke dingen met je. Om een uur of 10 verlieten we de camping, wel 1 uur te laat maar dat laten we maar even achterwege, op weg naar de nieuwe bestemming: Weott. Onderweg nog even langs de wallmarkt. Twee matrasjes gekocht, het kon natuurlijk ook niet goed gaan tussen David en Sjoerd en Isabel en Tessa. (niks te klagen over Ruben en Feline, voorbeeldige kinderen!)

Daarna kwam de grootste sensatie: we gingen door een boom heen rijden!! Nu denken jullie wel, die zijn gek, maar denk maar aan Bassie en Adriaan. The drive thru tree. Alleen was het bij ons geen drive thru maar een walk thru, de camper was namelijk net iets te groot…

Verder hebben we lekker rondgereden, af en toe gestopt, van het weer genoten. En om een uur of 5 kwamen we aan op onze natuurcamping. Voor het eten hebben we nog even een wandeling gemaakt, dit keer zonder de zwarte of rode paaltjes te volgen!, Sjoerd en David hebben gevist, wel is waar 1 visje gevangen. En nu zitten we met zijn allen rond het kampvuur te genieten van.. uhm.. bomen..

Opmerking van de dag:
Feline vraagt: ‘Pap, wat is er in Redding?’
Waarop isabel antwoord: ‘HULP!!’

Hahahahahahahahaha:)

Wordt vervolgd….

• 20 Juli 2008 - 13:34

Karlein:

hahahaha nog steeds humor, ook aan de andere kant van de wereld