dag 20 - Reisverslag uit Newport Beach, Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu dag 20 - Reisverslag uit Newport Beach, Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

dag 20

Door: Ruben

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

02 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Newport Beach

Allereerst onze excuses voor het achterstallige posten van ons schrijfwerk. We hebben het hier nu eenmaal ontzettend druk!
Vandaag was het eindelijk zo ver dat we naar het strand konden vertrekken. Dit deden wij vanaf onze luxueuze camping, waar de shampoo en conditioner gratis in de douche hingen en je een privé zwembad had!
Na een autoreis van een aantal minuten (hoeveel weet ik niet, voor hetzelfde geld waren het een paar uren), kwamen wij dan eindelijk aan in Newport Dunes, de camping aan de ooo zo mooie privé lagune. Dit leek net een sprookje voor ons, vooral doordat wij tientallen vissen zagen springen toen wij eraan kwamen. Jammer genoeg was dit te mooi om waar te zijn…Wanneer men het water in ging zakte men weg tot aan de enkels in een vieze modderpoel, de vissers moesten zich op stellen naast een brug waar geen kip en vis kwam en verder was er op het strand bijna niemand te bekennen. Mooie afknapper dus! Dit hielden wij vol tot aan de avond, waarna wij gingen bbq-en bij onze plaats.
De echte strand verhalen moeten dus nog komen, en reken maar, DIE GAAN ER KOMEN!!

Wordt vervolgd…