Dag 25 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu Dag 25 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

Door: Tessa David

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

06 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

4-08-2008

Dag 25

Ja hoor hier is EINDELIJK een verhaaltje van de TRIPLET (drieling voor domme onder ons die nog geen Engels kunnen) JEAHH!!
Vandaag gingen we naar iets heeeeel leuks, maar we moesten wel vroeg opstaan om op tijd bij The UNIVERSAL STUDIO’S te zijn. Aha Aha Wij lekker wel en jullie lekker niet Aha Aha.
Het was maar een uurtje rijden en we waren er. We hadden al snel kaartjes en een plattegrond.
Het eerste waar we ingingen was het house of horror. De stoere rikken onder ons namen de korte weg. En zelfs Ruben schrok van Frankenstein , mama trok Tessa zo hard aan haar riem zodat Tessa klem kwam te zittten . Wij waren inmiddels buiten Peter de held was nog binnen de boven verdieping aan het verkennen.
Toen iedereen er uit was kwamen we er achter dat we verkeerd waren gegaan en aan de hele verkeerde kant van het park waren begonnen een lekker begin dus.
Na dat spannende en enge avontuur gingen we naar The Studio Tour. Dat is een rond rit door het park waar je allemaal dingen zag waar mensen het opnemen en wat je in de film ziet. Dus heel cool! We zagen hoe King Kong, Jurassic park, Desprate House Wives, Jaws, Grinche, Stunten met auto’s, The muMmy,The End of The World werden opgenomen. Dus weer heeel COOl! Daarna gingen we naar Sherk 4D. Daar zat je echt in de film. Dus weer heel cool! Hierna gingen we naar Water World. By the way , het was VRESELIJK warm. Water World was een soort van muiscal stuk maar dan in de buiten lucht en op het water. Dus dit was weer heeel Cool! Na dit spektakel waren we Feline en Isabel kwijt. David zag Feline slijmend achter de hoofdrol speler aan lopen om op de foto te mogen. En dan mogen de mannen niet van haar bij hooters eten, SCHANDALIG toch !!! Hierna gingen we naar The Teminator, The muMmy, The splash van Jurassic Park, Backdraft (Fire Work) en Special Effect. Tussen poseerden wij voor Woody Pecker en zijn vriendin voor een foto. En 1 van de Blues Brothers zijn we ook mee op de foto gegaan.
We voelden ons een hele dag wereld beroemd.
Daarna gingen wij naar de volgen de camping rijden in Santa Barbara.
Er buiten dus, namelijk in het Deense Solvang. Zie foto’s .

Wordt vervolgd door………… Sjoerd

• 06 Augustus 2008 - 09:50

0PA En OMA:

Geweldig weer zo'n prachtig verhaal, maar nu eindelijk eens van de jongsten!
    Hebben jullie er geen slapeloze nacht van gehad na al die horror voorstellingen?
    De beroemdheden die er waren , hebben jullie toch zeker uitgenodigd voor een retourtje Bergschenhoek.
    Wij moeten zeker de rode loper uitleggen wanneer jullie thuis komen, want zo'n beroemde, bereisde en vermoeide familie met een vracht aan belevenissen verdient dat!
    Nog een fijne reis verder en geniet van de laatste vakantieweek !
    Groetjes en een kus uit een warm(24 graden),bewolkt maar nu droog,Hoekie.

• 06 Augustus 2008 - 21:37

Oma Door:

Wat is het toch coolllllll om dat allemaal mee te maken.
    Jullie beginnen nu aan je laatste week, maar ik denk dat jullie nog genoeg mee zullen maken.
    Veel plezier,
    Groetjes Oma

• 07 Augustus 2008 - 17:07

Cok En Gré:

Zo.. wat zijn jullie bofkonten, zeg. We hebben wel even de tijd moeten nemen om alles door te lezen. Het zijn, stuk voor stuk, geweldige verhalen. We hebben met plezier jullie humor, sarcasme, frustratie,opgetogenheid kunnen delen. Hardstikke leuk.
    Wij zijn zaterdag thuisgekomen uit Italie. Ook wij hebben een geweldige vakantie gehad. Voor ons zit het er op. Geniet nog van het laatste gedeelte, wij wachten wel op het verslag. Trouwens, ben ik nu abuis of klopt het dat onze Joyce nog niet in de pen gekropen is??

Nou iedereen de groetjes van Cok/Gré/Olaf en Alex.

• 07 Augustus 2008 - 18:08

Erwin & Mnq:

Het blijft tot de laatste dag genieten van jullie reis en jullie poging de Amerikaanse economie weer wat op te krikken. Het schijnt aardig te lukken, want de dollar is weer stijgende, toch ?
    Is het een prijsvraag of een slecht handschrift van wie de tegel op walk of fame is?
    Is het Joan Collins ?
    Ik heb het UTi kantoor in San Francisco en Los Angeles al ingelicht om een aantal containers gereed te houden voor de terugtocht. Geboekt op mv Emma Maersk, vertrek 15/8 aankomst Rotterdam 10/9, inklaringskosten in Nederland gratis, invoerrechten niet ... of denken jullie zelf zo door de douane te wandelen ? Nog veel plezier. Joyce, mag jij ook nog een keer typen , of mag je alleen afwassen of heb jij typevrees?
    Bon voyage retour. Wij gaan lekker nog ! Tot over 3,5 week. A bientôt!