Dag 24 - Reisverslag uit Newport Beach, Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu Dag 24 - Reisverslag uit Newport Beach, Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

Dag 24

Door: Feline

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

06 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Newport Beach

3-08-2008

Dag 24

Famous, famous, famous, famous!!
Je ziet toch wel is van die programma’s van model voor 1 dag, chefkok voor 1 dag? Nou vandaag waren wij gewoon DE sterren voor 1 dag. Hollywood stond op het programma met als afsluiting het strand van Santa Monica.

Vroeg, heel vroeg, wel om 7 uur gingen we op weg naar Los Angeles. Oftewel de stad van de sterren, de winkels , de roem en de rijkdom! Als snel begonnen we het spelletje: wie als eerste de letters HOLLYWOOD op de berg ontdekte.. en 3 keer raden, Sjoerd was de weer diegene die het als eerste vond. Onze schatvinder is het.
Na 15 rondjes rondgereden te hebben in the city of LA kwamen we eindelijk een parkeerplek tegen, gratis nog wel! Na de auto te hebben geparkeerd gingen wij ons melden op de plek waar we 15000 dollar moesten betalen om een ster op de walk of fame te plaatsen. Maar maakt het uit, sterren kunnen alles betalen. Dus nu, als je naar LA gaat moet je kijken tussen Robbie Williams en George Clooney, achter Matt Damon, voor Michael Jackson en onder Tom Cruise, daar zijn wij te vinden!! Between the big stars!
Na de plaatsing en duizend foto’s gingen we naar the perfect view voor de Hollywood tekens. Daar hebben we ook nog een mooie foto genomen en onze handtekeningen op verschillende shirtjes en buiken gezet!! Hierna gingen we weer terug naar onze personal limo waarmee we een ritje door Beverly Hills gingen maken en gelijk het contract gingen sluiten voor ons nieuwe huis! Waar je overigens ook een foto van kan zien, weet alleen niet of papa die op de site zet..

Na deze ochtend gingen we richting het sterren strand.. Waar de schelpjes met een zeefje van het strand worden geraapt, de zee perfect blauw is en de hele baywatch crew er rondloopt. Zonnen, cocktails drinken, fingerfood en een persoonlijke zonnenbrandinsmeerder stonden die middag op het programma en dat is ons prima bevallen!
Toen de schemering viel gingen we als echte sterren het centrum in en lieten we ons begaan op de winkels. We hebben de Abercrombie & Fitch helemaal voor onszelf gekregen en geplunderd. Na de shoprace moesten de guys weer iets van hun mannelijkheid laten zien doordat ze bij de Hooters wilden eten. Nou laat me je vertellen, het stelt niks voor… Het is gewoon een Mac Donald’s en dan een tikkeltje ordinair. Want die serveersters hebben daar nog nooit gehoord van broeken die tot je knieën komen en shirtjes die in ieder geval je navel bedekken. Maar ja, kunnen wij het helpen dat ze nou eenmaal laag geschoold zijn en niet zo slim? Dus ja, laten we die mensen maar in hun waarde en net doen alsof het heel normaal is.

Na het eten gingen we nog even terug naar de Abercrombie want Ruben was iets vergeten. Daarna gingen we terug naar de camper om weer terug naar de camping te gaan. Geweldige dag, een ster voor 1 dag…

Wordt vervolgd…