Dag 5 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Isabel

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

04 Juli 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

’s ochtends weer vroeg opgestaan en de gebruikelijke rituelen herhaalt. Maar dit keer niet door papa, maar door mama. Naast ons stond een camper met 4 Jack Russels. Nu niet denken dat het acteurs zijn, het zijn kleine, ^&*(%^& honden. Maar toch wel een beetje lief. Jack 1 is de op één na snelste Russel van Canada en USA. Net te laat voor een hondtekening.
Om een uurtje of 9 reden we weg richting Dinosaur Museum. Daar hebben we een wijze les gehad over de prehistorie: Cretarisc, Jurassic en Morrison Formation. Kennen jullie toevallig deze formatie?! In dit museum hebben we heel veel mooie, opgezette dinosaurussen gezien. We hebben zelf een Earthquake kunnen meemaken. Nadat we in het museum hebben rondgelopen, konden we nog een korte voorstelling zien van Discovery over de dinosaurussen.
Rond 11 uur zijn we op weg gegaan naar Colorado National Monument, een kleine Grand Canyon. De kleine Grand Canyon bestonden uit mooie vormen van zandsteen, uitgeslepen door eeuwen weer en wind. Zoals in Independence Monument, Coke Ovens, Kissing Couples. Schitterende uitzichten, citeert papa. Na dit prachtige tripje zijn we verder gereden naar de Canyon of the Black Gunnison. En ja hoor, jullie in het lekkere weer en wij hier in de stromende regen!! Wel 4 vingers in het afwasteiltje, met een bolle bodem. Net genoeg voor de afwas, scheelt ons weer watertappen. Verder veel wildlife: deers, chipmunks, birds, butterflies and blommetjes. En nu gaan we slapen. (Moeders: “In het pikke donker”).
Wordt vervolgd……

• 04 Juli 2009 - 20:24

O(pa) En O(ma):

Hallo wereldreizigers.
    Iedere keer zijn we benieuwd wat jullie weer hebben meegemaakt en gezien.Wanneer er nu naar een film gekeken wordt is het voor jullie toch weer anders omdat er herkenningspunten zijn.
    Hoe zijn de campings ? Valt er daar nog iets te beleven ? Misschien een disco met een leuke amerikaanse girl voor Ruben, altijd handig voor een vakantieadres .
    Gaan jullie nog naar een warm gedeelte ?Het is hier wel warm en benauwd volgens het KNMI komt er morgen regen, onweer,hagelbuien en wat je nog meer hier kunt verwachten. De temperatuur zakt dan en is het mooie weer voorbij.
    Hoe is het met de blaren van al dat wandelen ?
    We horen en lezen dat wel weer.
    Geniet van al dat moois en wij beleven het hier een beetje mee !op afstand !!!
    Groetjes en een dikke kus.

• 04 Juli 2009 - 20:34

O(pa ) En O(ma):

Ik heb even het commentaar gelezen bij het verslag van dag 3.
    Ja dat slapen zal altijd wel een probleem zijn bij lange mensen, maar even volhouden en misschien kunnen jullie eens overdag (net zoals peter altijd doet op vakantie)een keer lekker relaxen.Bij een volgende reis de hangmat meenemen !!!!!!!