Vakantie Amerika - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu Vakantie Amerika - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

Vakantie Amerika

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

05 Juli 2008 | Nederland, Nederland

Nog een paar nachtjes slapen en dan gaan we onderweg. Op http://sluijsjes.waarbenjij.nu kun je onze ervaringen meelezen. Als het goed is ontvang je een link.

Tessa Sjoerd David Isabel Feline Ruben Joyce Peter

• 05 Juli 2008 - 11:44

Gré:

Vroeg naar bed, dan.

Groetjes Gré

• 05 Juli 2008 - 12:08

Mary En Martin:

Lieve allemaal,
    Wij vinden deze site geweldig en wij blijven dan van jullie belevenissen op de hoogte.
    Groetjes van MARY en MARTIN

• 05 Juli 2008 - 12:24

Chris En Wim:

Allemaal heel veel plezier in de USA!! Ruben: we hopen dat je niet te vaak dronken bent geweest tijdens al die examenfeesten. Nog van harte gefeliciteerd joh!! en neem een lekkere starbucks coffee van ons. (Rekening zien we wel tegemoet).

Geniet vooral.

Groeten,

Ook van Merel en Stan.

Wim en Chris.

• 05 Juli 2008 - 16:39

Mya En Willem:

Hoi Familie,

Uit ervaring weten we dat jullie een prachtige vakantie voor de boeg hebben. Heel veel plezier en we volgen het graag op de voet.

Groet,
    Mya en Willem

• 05 Juli 2008 - 19:29

Monique Erwin + Kids:

Howdy Locks family,

How are you today!

We wish you a good trip and a very nice holiday.

Instead of dinner at the Hard rock cafe Barcelona, Castell beach, Kim's Bar, Sleeping in your hangmat, Sunday's Market at Palafruguell,the lighthouse in Llafranc, and fishing in the port.
    Now it will be dancing and dining with grizzly's in the park.
    Have lots of fun.

See you on family-day,
    Monique, Erwin, Daley, Bart en Maaike

ps Ruben - schaam je niet een woordenboek te gebruiken om bovenstaand te vertalen.

• 05 Juli 2008 - 19:29

Monique Erwin + Kids:

Howdy Locks family,

How are you today!

We wish you a good trip and a very nice holiday.

Now it will be dancing and dining with grizzly's in the park.
    Have lots of fun.

See you on family-day,
    Monique, Erwin, Daley, Bart en Maaike

• 05 Juli 2008 - 21:26

OPA En OMA:

Wij wensen jullie een fijne reis toe. Geniet ervan !Wij zijn blij dat we nu jullie vakantie op afstand mee kunnen beleven.

• 06 Juli 2008 - 09:33

OPA En OMA:

Lieve " KIDS " en " LITTLE KIDS " Vanaf nu zijn het nog 120 uren en dan is het echt vakantie voor jullie !Streep iedere dag de uren af en de 5 dagen zijn zo voorbij ! Wij zullen het ook doen ! groetjes van opa Piet en oma Henny

• 06 Juli 2008 - 10:10

Hans En Annemieke:

Hoi allemaal,
    We wensen jullie een heerlijke vakantie toe, geniet er lekker van!! Wij hebben in ieder geval genoeg tijd om achter de computer te zitten en alle reizigers te volgen :)
    Groetjes van ons!

• 06 Juli 2008 - 11:43

Oma Do Ra:

Een fijne vacantie,leuk dat ik jullie kan volgen.
    Ik zal nu wel meer op de cp kijken
    Groetjes Oma

• 06 Juli 2008 - 14:20

Maaike:

hallo iedereen!

heej Tesj.

mail jij mij nog vaak op de msn??

in usa ??
    groetjes jullie enige liefste knapste nichtje maaike

• 07 Juli 2008 - 07:29

96 uren !!!!!!!!!!

voor vertrek !!!!!!!!!

• 07 Juli 2008 - 13:34

Els En Henk :

Wij wensen julie vanuit Bennebroek een hele fijne vakantie en we kijken uit naar jullie avonturen.

• 08 Juli 2008 - 09:23

Nog even geduld !
    Het zijn nog 3 dagen voor vertrek.
    Als jullie goed kunnen rekenen zijn het 72 uren!!!!!!!!!

• 09 Juli 2008 - 09:35

klaar !!!!!!!!!!!!

• 09 Juli 2008 - 11:14

Mary Beukers:

Hallo Joyce,
    Ik had je beloofd om nog even te bellen,maar ik denk dat je nu te druk bent met al die koffers etc. Daarom Joyce heb ik,via het emailadres van Peter, een kaart naar jullie gestuurd, dus kijk maar !
    VEEL PLEZIER EN GROETJES VANUIT NESSELANDE.

• 10 Juli 2008 - 10:34

Ronald:

Hallo Sluijsjes,

Hier nog even een berichtje vanuit Rotjeknor voordat jullie vertrekken. Wij (Marielle -jullie zullen wel denken, wie is dat? Meet and greet her at our familyday- en ik wensen jullie een geweldige reis en heel veel plezier.

Groetjes,
    Ronald

• 10 Juli 2008 - 11:29

OPa En OMA:

Vanaf nu nog een nachtje slapen en totaal 10 uren wachten voor het zover is !!!!!!!!

Droom er maar van

Goede reis naar schiphol en een fijne vlucht naar San Franscisco met de K.L.M.

• 21 Juli 2008 - 06:18

Martin:

Hai Peet en familie, en ik maar "ploeteren" hier op Shell. Het ziet er allemaal onzetend mooi, gezellig en gelukkig uit. Geniet er volop van want de tijd vliegt. Groetjes en veel plezier