VLIEGEN - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu VLIEGEN - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

VLIEGEN

Door: Feline

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

08 Juli 2008 | Nederland, Nederland

Hallo allemaal!

Heb ik is even ingebroken in het systeem van papa. Dacht hij dat hij een goed wachtwoord had verzonnen, is het zo voor de handliggend!
Maar we gaan al over 3 dagen naar Amerika, en ik ben onwijs zenuwachtig!
want..... ik heb nog nooit gevlogen!!
ik zal het vast wel overleven, maar het is geen pretje. Vooral niet voor iemand met hoogtevrees. Dus dat wordt dan maar veel kauwgom eten en strak voor me uitkijken!
laten we duimen.... :-)

Dikke kus allemaal,
van Feline!

• 08 Juli 2008 - 15:18

Hans En Annemieke:

Hoi Feline,
    Het valt hartstikke mee hoor, vooral bij het opstijgen en dalen lekker veel kauwgom eten! Je hebt maar 1/8e kans dat je bij het raam zit, dus dan komt het toch helemaal goed?!
    Veeeel plezier!
    Groetjes

• 08 Juli 2008 - 20:49

TanteMary/oomMartin:

Hallo Feline,
    Wij geven o.s. medicijn voor je:
    "Wanneer het vliegtuig gaat opstijgen denk dan goed aan Maurits en je zit dan binnen 5 min.heerlijk op een roze wolk. Sterkte en van ons lieve groetjes !!

• 09 Juli 2008 - 13:20

Oma Door:

Feline maak je maar niet druk, als je vlieg valt het best wel mee,maar ik zal mee duimen.Tot ziens

Oma Door.