dag 13 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu dag 13 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

dag 13

Door: Isabel

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

25 Juli 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

23/07/2008

13de dag in Amerika

Vandaag is de 2de dag in Las Vegas. ’s Ochtends voor het eerst uitgeslapen.
Na een frisse douche en een lekker ontbijt gingen we naar het Las Vegas Outlet Centre.
Want tjaa, in Las Vegas moet er natuurlijk ook geshopt worden.

Na een lange busreis dachten we dat we aangekomen waren. Maar we waren 2 haltes te vroeg eruit gegaan.
Aangezien we een hele aardige buschauffeur hadden, gaf hij ons de tip dat dit NIET de outlets stores waren. Bij de volgende halte werd er bij de busstopplaats omgeroepen en zei hij erbij, and these aren’t the Las Vegas Outlet stores!! Hahahaha……
Na deze grappige busreis kwamen we eindelijk aan bij DE Outlet stores.

Binnenin was het super groot en er waren heel veel leuke winkels.
De eerste winkel waar we in gingen was Timberland. Jaa.., je zou niet denken dat ze die daar ook hebben.
Daar heeft papa ook even inkopen gedaan, namelijk 1 paar wandelschoenen en 2 paar werkschoenen.
De tweede winkel was Calvin Klein. Daar hebben Feline en ik (Isabel) gezellig kleren staan passen. Maar het vervelende is dat de kleedhokje automatisch dicht gingen na een tijdje. Dus ik was weer eens zo slim om mijn broek te laten zien bij Feline, 2 hokjes verderop, maar ik geen idee dat die hokjes automatisch dicht gaan. Stond ik daar voor een gesloten kleedkamer deur met mijn broek en slippers er nog in. Oepsss.., Foutje kan gebeuren!

Er waren heel veel leuke broeken maar de maten waren een beetje raar. In Amerika gaat het namelijk met 0, 1, 2, 3, 4 enz. lastig werk dus om je goede maat te vinden.
De derde winkel was Nike. De vorige dag zijn we Nederlanders tegengekomen op de camping. Zij hadden een rugbybal en wij vonden het een sterk plan om ook zo’n bal te kopen want dan hebben we iets te doen hierzo als je op de camping zit. Dus hebben we bij Nike een rugbybal gekocht.
De vierde winkel was Tommy Hilfiger waar we het langst hebben gestaan. Daar heeft iedereen wel iets gekocht. Broeken, T-shirts, truien, polo’s, een tas enz.

Na de outlet stores had papa het idee om naar MGM Grand te gaan. Daar hebben we voetballende leeuwen gezien. En er was een restaurant in de jungle.
Daarna zijn we naar Bellagio gelopen waar je de fonteinenshow kon vinden. En dat was prachtig. Foto’s vind je later, we zitten namelijk aan ons ontbijt!!

’s Avonds was het idee om Downtown te gaan naar de lasershow. Maar dat ging niet door want dat zouden we niet halen.
We zijn toen maar naar Circus Circus gedaan dat op een spuugafstand lopen is, als je natuurlijk niet de paaltjes hoeft te volgen!!!
Daar hebben we wat gegeten en zijn na het eten naar het Theme Park gegaan.
Daar hebben we balletjes gegooit en een kussen van de Looney Tunes gewonnen, Ruben en ik zijn nog in de achtbaan geweest. Je had ook een machine waar je muntjes in moest gooien en als die dan goed terecht kwam viel dat muntje op die bak en dat schoof dan naar voren, dus dan win je even 53 kaartjes. Daarvan heeft papa 5 lollie’s gehaald en 3 snoepjes.
Papa wilde ook nog even snel nog een gokje wagen in het casino. Nou dames kijk maar uit want hij wint NIETS!! Haaaaaaaaaaahaaaaaaaaahaaaaaaaa..

Wordt vervolgd……..

• 27 Juli 2008 - 17:11

Oma Door:

Outlet stores,het was zeker gaaf al deze merkkleding tezien maar deze ook goedkoop te kunnen kopen.Iedereen geslaagd?
    Ik lees met plezier jullie belevenissen.
    Groetjes aan iedereen,
    Kus Oma.