Dag 14 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu Dag 14 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

Dag 14

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

25 Juli 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Helaas, helaas, zonder winst Las Vegas moeten verlaten. Wat een stad, alles is buiten proporties. Even welk "hotel" je binnenloopt, na 5 minuten weet je al niet meer hoe je er weer uit moet komen, zo groot.

Enfin, we hebben weer een leuke dag voor de boeg, want we gaan naar Zion NP. Na een kleine 3 uur rijden, parkeren we de homer in Springdale om met de shuttle naar het park te gaan. Bij het Visitor Centre stappen we weer over in een shuttle die de hele canyon afrijdt. Van Willem en Mya al gehoord dat we zeker de River Walk moeten doen, dus we blijven tot het eindpunt zitten. De River Walk is dus echt de moeite waard, waden door de rivier tussen steile kliffen van zeker 75 m hoog.Wat een park is dit Zion. Op de terugweg, als de zon al aan het dalen is, spotten we nog een aantal herten, naast de overvloedig aanwezig zijnde squirrels, eekhoorntjes, waarbij je moet opletten dat je niet op ze gaat staan.

Wordt natuurlijk weer vervolgd, want we gaan nu naar de Grand Canyon....

• 25 Juli 2008 - 20:51

OPA En OMA:

Hier zijn we dan weer met een paar vragen over jullie fantastische reis met de big camper
    1e. Hoe zitten jullie als Peter rijdt, achter,naast,voor ,zijdelings of aan elkaar.?
    2e Hebben jullie stoeltjes die je eruit kunt halen om buiten te zitten of wordt er zomaar ergens gestopt bij een picknickplaats.Peter jij mist zeker wel je hangmat.
    3e Hoeveel kilometer hebben jullie al gereden?
    4e Hoelaat gaan s'avonds de "LUIKEN" dicht, want bij vroeg opstaan is het ook vroeg naar bed gaan.
    5e Hoeveel versnellingen ( vraagt opa ) heeft de car ?
    6e Luisteren jullie nog wel eens n aar de wereldomroep?
    7e zijn er MUSKITOS in of buiten de camper.?
    8e Gaan jullie volgend jaar aan de vierdaagse meedoen nu er zoveel gelopen wordt door jullie?
    Thuis dan blijven trainen.
    Gisteren en vandaag was het prima weer 26 graden maar morgen .....regen,hagel,onweersbuien.volgende week warm, benauwd, regen en ga zo maar door.Dan hebben jullie het beter getroffen tot nu toe.
    Genieten jullie maar lekker verder. dikke kussssssssssss

• 27 Juli 2008 - 17:03

Feline:

zozo, voel me echt beroemd door deze vragen! Maar ik zal ze even beantwoorden:

1. de bedden worden ingeklapt als banken. 1tje is gewoon een bank waar je met zijn tweeen op kan zitten. Het andere bed word verdeeld in 2 banken met een tafel daartussen waar 4 mensen aan kunnen zitten. En dan nog de twee stoelen voorin de auto.

2. Waar we de camper hebben gehuurd, hebben we ook 8 zitstoeltjes gekocht. die je kan opvouwen. Bij het rijden liggen ze in het laadruim en als we willen zitten komen ze te voorschijn.

3.Heeeeel veeeel.. en papa is nu niet in de buurt, dus ik zou niet precies weten hoeveel..

4. de luiken gaan dicht tussen 9 en 11 uur. Want als het 's avonds donker is kan je niet veel doen op de camping. Behalve bij het kampvuur zitten. Maar als je de volgende ochtend om 6 uur word wakker gemaakt, ga je vanzelf vroeg slapen!

5. de auto is een automaat. Dus ik weet niet hoeveel versnellingen de auto heeft.

• 27 Juli 2008 - 17:05

Feline:

oeps foutje! ik drukte per ongeluk op verzenden..

6. nee niet echt.. we hebben af en toe de radio aan staan maar als we in de woestijn zitten.. hebben we nergens bereik!

7. af en toe.. Vandaag zijn we bijvoorbeeld van plek verhuisd omdat er daar te veel zaten. Maar we hebben de muggenspray van mama bij ons.. dus alles komt goed!

8.Lopen?? we moeten nog beginnen met lopen! Maar wie weet, eens moet de eerste keer zijn!!

Zoo nu heb ik ze allemaal zo goed als mogelijk beantwoord.. Hebben jullie er meer? vraag maar raak!

Dikke kus