Dag 15 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

Dag 15

Door: Feline

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

27 Juli 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

25 juli 2008

Dag 15.

Vandaag de dag, ja alweer de 15e dag.. gaan we naar de Grand Canyon!! Iedereen kent dat volgens mij wel, en als je het niet kent, schaam je!, dat zijn die hoge gebergtes die de meest bijzondere kleuren hebben en meer dan 2 biljoen jaar oud zijn. Het behoort daarom ook bij 1 van de 7 natuurwereldwonderen volgens papa. Dat ging ik natuurlijk even checken,,,,,,,, en het is nog waar ook!!

Dus daar begon onze tocht, ’s ochtends vroeg, met zijn allen weer op pad, de bergen in. Nou geen woord is ervan gelogen, het is prachtig! Wat zeg ik, great, wonderfull, fantastic op z’n Amerikaans. De prachtige kleuren, met de meest formidabele bergen, nou daar is de veluwe in Nederland niks vergeleken bij hoor! Heel de dag lang hebben we van het ene view punt naar het andere view punt gereden. Waarbij het alleen maar mooier werd.

’s Avonds kwamen we aan op onze camping. Kijk, natuurcamping a la.. geen douches, oke voor 1 keer kan dat geen kwaad. Maar je behoefte doen op een wc, die niet kan doorspoelen waarbij alles linea recta naar beneden valt, en je precies kan zien wat je buurman de vorige avond gegeten heeft, dat gaat echt te ver!! Was maar goed ook dat we daar weer snel weg gingen..!!

Na het eten gingen we nog even een wandeling doen.. (tessa, papa en ik) we wilde nog een ander view punt bekijken.. het begon al te schemeren en het werd al donker maar we lieten ons niet tegenhouden. Papa had gezegd dat het maar 500 m was.. nouja iedereen kent Peter van der Sluijs natuurlijk al te goed.. als hij dat zegt, moet je het eerst keer 3 doen en dan plus 4. Maar oke, ik had wel zin in een wandeling dus daar gingen we..
En wonder boven wonder… We hebben gewoon het EINDE VAN DE STRAAT gered, en daarna zijn we terug gegaan.. nou was dat niet even spannend? Ja dat dacht ik ook al.. gelijk even aan het voorhoofd van papa gevoeld, maar hij was niet warm of ziek, het werd gewoon te donker volgens hem,.. (jaajaa)

Verder had papa het leuke idee om de volgende dag om half 6 op te staan, om de zonsopgang te zien in de canyon en daar te ontbijten.
En GELUKKIG, heel GELUKKIG! Daar dank ik god nu nog elke minuut voor.. REGENDE HET! En mochten wij ‘uitslapen’ tot jawel. 8 uur! Wauw!!

Wordt vervolgd….