Dag 23 - Reisverslag uit Newport Beach, Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu Dag 23 - Reisverslag uit Newport Beach, Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

Dag 23

Door: Ruben

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

03 Augustus 2008 | Verenigde Staten, Newport Beach

02-08-2008.

Dag 23

Vandaag hebben wij weer een heerlijke stranddag achter de rode verbrande rug gehad.
Het begon met het wakker worden rond een heerlijk uurtje of tien. Vervolgens een lekker ontbijtje en dan op weg naar het strand. Als strand hadden wij Laguna Beach uitgekozen om naar toe te gaan, maar na een uurtje rijden hadden wij nog steeds geen parkeerplaats. Op naar het vorige strand toe dus. Daar was het echter ook niet beter en daar hadden we na weer een uurtje pas een parkeerplaats. Nu dus op naar het strand!! Na een lekker plekje te hebben uitgezocht kon het zonnen en zwemmen gaan beginnen. Dit ging voorspoedig tot een uurtje of 6. Hierna gingen wij uit eten bij een luxe chinees, die bekend staat als de beste chinees van Orange County, en dat was te proeven ook! Ten slotte reden wij weer naar huis en konden wij ons bed weer in.
Hopelijk zit er in het verhaaltje van morgen meer spanning!!

Wordt vervolgd…

• 03 Augustus 2008 - 09:52

Maaike:

gooie morgee

wij kunnen niet naar het strand hoor het reget.
    Leuke verhaaltjes.
    Tessa was het leuk in de achtbaan? Nog een beetje gegild?

groetjes Maaike

• 03 Augustus 2008 - 10:10

Erwin,Monique&Kids:

Bonjour mes amies,
    Les histoires c'est trés beau( even oefenen voor volgende week).Het waren weer leuke verhalen. Er lopen hier twee jaloerse neefjes rond die het strand wel helemaal skimboard proef vonden.Van de week op een overbevolkt HvH strand is het een groot probleem om op je plankje bij eb,door het water te zoeven.
    Zus, ik zag dat je het aangedurft hebt om in Disney met een bootje mee te varen, weinig golfslag zeker!! Mijn idee hoor. Ik zeg ook altijd : Ik pas wel op de tassen. Bij het lezen over draaimolens, schietstoelen 80m hoog etc begin ik alweer een beetje miselijk te worden,bedankt hoor.
    Vandaag Hollands weer dus we gaan alvast maar inzamelen voor de vakantie.

A bientôt,

ps maaike kan normaal met 10 vingers , blind en foutloos typen , maar waarschijnlijk zat er 1 in haar neus, geintje.

• 03 Augustus 2008 - 11:31

Willem En Mya:

Hallo Sluisjes,
    Het koste ons wel een uurtje om van dag 8 t/m 23 te lezen, maar (eigen schuld hadden we maar ons laptopje mee naar spanje moeten nemen :0)) Wat een prachtige verhalen schrijven jullie over jullie verblijf daar in Amerika, een feest van herkenning. Het lijkt er wel op dat Peter nu iets soepeler wordt, want als wij goed hebben gelezen hebben de kids al zeker 2 keer uitgeslapen de laatste week :0).
    Nog heel veel plezier en hou ons op de hoogte a.u.b.
    Groetjes vanuit Maassluis, Mya en Willem

• 03 Augustus 2008 - 15:11

Peter:

Hoi schoonzus,

En waar zat jouw vinger dan tijdens het typen? Of werd je echt misselijk bij de gedachte aan? Of is het erfelijk? :)

Allen,

Bedankt voor jullie leuke reacties!

• 03 Augustus 2008 - 20:09

OPA En OMA:

Goedemorgen verbrande boys en lady's ,wanneer jullie dit lezen!!!!!!!
    Hoe kwam dat ? Was de zonnebrandcreme van het Kruidvat op? Misschien kan een komkommertje uitkomst bieden of verkopen ze in amerika deze gezonde lekkernij niet.
    In Los Angeles zitten genoeg filmsterren die er wel raad op weten . Zoek anders naar het adres van Beckham en Gullit die in Spanje hebben gespeeld zij weten vast wel en middeltje om vlug bruin te worden zonder te verbranden.Vraag dan gelijk of ze interesse hebben in Feijenoord want het is huilen met de pet op. 2 x verloren met de jubileum wedstrijden van Borussia en Celtic.
    Peter ga jij ook zo'n grote barbecue maken in Bergschenhoek, dan komen wij graag met de familie langs .
    Krijgen wij nog antwoord op onze vorige vragen Feline, want jij bent zo'n goede journaliste, ( humor).

Geniet maar verder van de strandvakantie.
    Wij lezen graag verder.Een kus vanuit een regenachtig kikkerlandje.

• 09 Augustus 2008 - 02:17

Tessa:

Nee ik ben niet in een achtbaan gegaan maar wel in The Hollywood Tower Hotel en daar heb ik VRESELIJK zitten gillen maar in de Universal Studio's ben ik wel in de achtbaan geweest en daar heb ik ook gegild. Maar het was wel super leuk!

Groetjes (KUSS) Tessa