12e dag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu 12e dag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Joyce & Peter Sluijs - WaarBenJij.nu

12e dag

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Joyce & Peter

23 Juli 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Ja, het leven van trekkende reizigers gaat blijkbaar niet over rozen. Ik zit hier nu om een uurtje of 10 moederziel alleen de tijd te vullen met dit stukje, omdat de rest nog voor pampus ligt in de airco camper. En we hebben gisteren alleen maar 700 km (7 uur, mooi tempo) gereden na vertrek (dagelijks appel om 06.30), vervolgens de Wallmart in Las Vegas geplunderd, om en uur of 4 op de camping bij hotel Circus Circus geland, een uurtje of 3 gezwommen, vervolgens een wandelingetje van een uur of 3 op de Strip, waar we tussen door nog wat gegeten hebben, om vervolgens rond 2400 het bed in te kruipen. Snappen jullie dat nou?

Gelukkig hebben we geen geld verspi(ee)ld in de ontzettend kleine casino's en konden we niet door Venetie gondelen omdat we onze kaartjes niet op tijd besteld hadden. Over Venetie gesproken, ik wist niet dat dat in Las Vegas lag, wat is dat groot zeg. Daar kan je dag rondlopen.

Wij wisten ook niet dat Disney met z', achtbanen in Vegas lag, maar goed we hebben het er maar gelijk bijgedaan en het mooie was dat het overdekt en aircoot was in onze achtertuin.

Nou, ik ga ze maar weer eens wakker trommelen voor een volgend ontspannend rondje naar down town Vegas.

Wordt weer vervolgd als ze wakker zijn.....

• 23 Juli 2008 - 20:26

Oom Martin:

wat fijn dat jullie zo ge
    nieten van deze mooie reis en wij genieten mee
    door al de berichten die
    jullie naar ons verzenden
    met al die prachtige foto,s.
    lieve allemaal nog heel
    veel plezier en wij blij
    ven het volgen.

gr.oom martin.

• 23 Juli 2008 - 21:00

OPA En OMA:

Hallo hier zijn de bleekneusjes weer.!
    Wat beleven jullie veel, om jaloers op te worden.
    Hadden jullie geen honing voor brutus de bruine beer meegenomen?
    Wij wisten niet dat Las Vegas zo uitgebreid was, Wij denken dan alleen aan casino's en theaters, maar dat is dus niet zo.
    Denken jullie wel aan het gewicht van de koffers met al die inkopen,, anders trek je alles maar over elkaar aan, het was hier een maandag maar 13 gr.. koud,koud, brrr. Vesten en sokken aan.
    Gelukkig wordt het
    nu beter, zeggen ze.
    Profiteer maar van het lekkere weer.
    Peet ga jij als je thuis komt voortaan ook vroeg opstaan, je bent al gewend.!!!!!
    Feline de vissen gaan al bijna lopen, volgens opa , en hij kan het weten !
    Het is nu 11 uur, wij gaan naar bed en jullie op de sightseeing toer . Veel plezier en ga zo door met die leuke foto's! Kus uit Hoek van Holland.

• 23 Juli 2008 - 21:16

Erwin , Mnq, & Kids:

Wereldreizigers, wat een reis, geweldig , en erg leuke verslagen !! "vooral zo doorgaan" zou Berry Stevens zeggen. Sjoerd, ben je al gek geworden van al die vallende muntjes in Vegas ? Gooi er voor ons 1 in die 3e automaat van links voor de jackpot want die staat op springen, zagen wij net op TV bij Las Vegas en doe Sam de groeten van Erwin...
    Hoe is het met How are you today ? wordt je daar al simpel van Feline ? Wij wensen jullie nog veel plezier vanuit een warm en klam HvH waar het strandweer was!
    Read you all later!
    Bye Bye, vdH family.

• 23 Juli 2008 - 21:31

Oma Door:

wat maken jullie veel mee,ik vind het leuk om te lezen hoe jullie genieten,al denk ik dat die afstanden wel eens niet mee vallen.
    Groetjes en een kus Oma

• 24 Juli 2008 - 03:19

Feline:

Reactie op de vd heijde:

dat klopt helemaal! iedere keer als je ook maar ergens komt, supermarkt, bus, restaurant, moet je keer op keer uitleggen hoe het gaat met je vandaag, en doe je dat een keer netjes laten ze je niet eens uitpraten en komt de volgende vraag alweer. en zodra je ook maar 1 zin heb gezegd,komen ze met de volgende vragen en gaan ze hun hele levensverhaal aan jou vertellen.. alsof het je wat interesseert!

verder als we maar proberen te gokken, (sjoerd) worden we weggejaagd omdat we te jong zijn. 'Sorry guys' krijgen we dan te horen..

Verder vermaak ik me nog primaa hoor!!

dikke kuss

• 25 Juli 2008 - 08:26

'Kleine Zus":

Hoi grote zus,

Hoe bevalt het 2 kamer appartement op wielen?
    Het heeft zo zijn voordelen kan ik mij voorstellen. Een kamer of 5 minder schoon te maken cq op te ruimen.Hierbij denk ik ook meteen aan de tweede toilet en het bad. Weinig stof ,sop en was werk, ideaal dus.Je houdt tijd over.!!Compacte keuken , alles binnen handbereik. Geen gegil meer naar de derde etage , "Ik hoorde het niet" geen excuse meer.
    Wij kunnen voorzichtig informeren of er in Fijnaart nog een leuk optrekje vrij is??

groetjes en genieten maar.